Eli siis ongelma on niinkin yksinkertainen, että kuvake jonka olen kiinnittänyt tehtäväpalkkiin ei suostu poistumaan. Mikäli sillä nyt on mitään väliä niin kyseessä on diablo 3:n kuvake. Ja kuvake ei myöskään suostu poistumaan vaikka kuinka huolellisesti ko pelin muutoin poistaisi järjestelmästä. ps. Käyttis siis Win7 64-bit
Pari muuta itsestäänselvyyttä, voit vastata ihan yhdellä sanalla: Oletko klikannut kuvaketta hiiren oikealla painikkeella ja valinnut "Poista tämän ohjelman kiinnitys tehtäväpalkista"? Jos olet eikä toiminut, mene kansioon C:\Käyttäjät\Käyttäjänimesi\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar. Tästä kansiosta löydät tehtäväpalkkiin kiinnitetyt pikakuvakkeet ja voit poistaa niitä manuaalisesti. Larry
Kyllä ja kyllä. Jokatapauksessa, jos ongema ihan niin yksinkertainen olisi ei minulla olisi ongelmaa hoitaa sitä itse.
Mielenkiintoista. En ole koskaan törmännyt kuvakkeeseen jota ei voisi manuaalisesti tuolta User Pinned\Taskbar kansiosta poistaa. Joskus ne kiukuttelee hiukan mutta viimeistään kun on ottanut kuvakkeen / tiedoston totaalisesti itselleen (http://www.vistax64.com/tutorials/67717-take-ownership-file.html) saa ne ainakin Safe Modessa poistettua.
Kun olet jo "kaiken" kokeillut, onko tämäkin vanhaa neuvoa? Kaksoisnapauta kuvaketta ja odota hyvä tovi. Kun Windows ilmoittaa, että kyseinen kohde on siirretty tai poistettu, ja kysyy, haluatko poistaa kuvakkeen, vastaa Kyllä.
Olisi kiva tietää, saitko kuvakkeen poistettua? Ja anteeksi, että kirjoitin uuden viestin enkä muokannut edellistä.
Itselläni oli aivan sama ongelma (kyse vielä samasta pelistä). Poistaminen onnistui 1pertin neuvon avulla. Liityisiköhän ongelma jotenkin kyseisen pelin päivityksiin? Kuvake ei käyttäytynyt normaalin kiinnityksen tavoin vaan oli mahdollista lisätä toinenkin kiinnitys tehtäväpalkkiin.