minulla on uusi elokuva (ladattu netistä) mpeg2 ja kun koitan katsoa sitä mediaplayer 9 niin oikeassa yläreunassa pyörii häiritsevä "perhonen". Tältä olen yleensä välttynyt käyttämällä power dvd:tä. nyt power dvd ei kuitenkaan aukaise elokuvaa. Käytän alkoholia 120% ja virtuaali dvd:tä. Puuttuuko joku kodekki. MInulla on ffdshow ja ac3? Kiitos avusta. Olen etsinyt searchillä. mutta aika erilaisia topicceja varmaan samaan kysymykseen. En ole löytänyt vastausta. Myös linkki käy niin ei tarvii kirjoittaa....
Samalla menee varmaan myös tämä, eli miten saa pois sen DivX5 vesileiman joka tulee hetkeksi leffan alkuun?
Se "perhonen" taitaa olla Elecard mpeg2 codecin logo, joka ei jostain syystä oikein tahdo pysyä paikallaan muissa kuin katselusoftissa kuin Elecardin omassa playerissä. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_soittimet/elecard_mpeg2_player.cfm
olisko sitten jotain ilmaista codecia joilla ei tule tollasia perhosia joka vastaan elecardin codecia?
niin ja tällainenki on keksitty, toimiikohan? Elecard_MPEG2_Decoder_2.00_build_2313_+_logo_remover.rar
Osta orggis dvd tai lopeta valitus,se logohan näkyy joku 2-5 sekunttia, voi voi,kun on elämä hankalaa....