Huomasin tässä kauhistuksissani että D:aseman tiedostot hävinneet. Jäljellä enään vaan kansiot mutta ne ovat tyhjiä. Viimeksi olen asentanut Windows 7 Sp1 ja huomasin sen jälkeen että yksi pelin kuvake puuttui työpöydältä. Eli kysymys kuuluu onko ne nyt sitte lopullisesti poissa? vai mistä johtuu. Uusi juttu minulle kyllä. T.Epätoivoinen :/
Saanet varmaan neuvoja kokeilla esim. Recuvan tapaisia ohjelmia jne. Niillä tosin voi joskus sotkea enemmän kuin saada hyötyä aikaiseksi. Minä katson jo eteenpäin, ja kerron sinulle uuden asian, joka olisi sinut huolelta pelastanut: varmuuskopiointi. Mikään ei ole sen mukavampaa, kuin että tärkeät tiedostot ovat varmuuskopioitu, ja tarpeen tullen varmuuskopioista palautettavissa.
Miul on noin kaks teraa leffoi/musaa, ööö...poltanko levylle? Vitsivitsi... kaik löytyy netistä takasii
Puhuinkin tärkeistä tiedostoista, joillakin käyttäjillä on sellaisia, joita ei netistä imutella uudelleen Ja jos luit antamani linkin kirjoitusta, mainitsen että CD/DVD:t kannattaa unohtaa, jos haluaa tehdä varmuuskopioinnista mahd. läpinäkyvää ja automaattista.
Tuskin tuolla SP1 on asiaan merkitystä, uskon että on sattumaa enempi. Vaikea sanoa, kun ei ole tiedossa, mitä olet koneellasi touhunnut...
No sitä minäkin yritin miettiä, mut ei tuu mieleen kun toi sp1 asennus. Kone kyllä muuten toimii ihan hyvin :/ kyllä nyt ottaa päähän kaikki ne kuvat! kansiot vaan tyhjillään ku selaa. Reco nyt vielä scannaa,katsotaan.