Kertokaa jokin hyvä ja helppo käyttöinen softa jolla pystyisin muokkaamaan mm.kuvien nimiä site, että mulla on vaikka sata kuvaa joiden tiedosto nimiin haluaisin lisätä yhden tarkenteen esim.henkilön nimen joka on ottanut kuvat tai muuten muuttaa kaikkien kuvien nimiä. Kuvissa täytyisi säilyä tieto koska kuva on otettu! Saisi kaikki tiedostojen nimet muokattua kerta heitolla!?!?!? Kiitos
Siren renamer ? Itse tuolla nimiä muuttelen ja ihan toimiva se on, kunhan logiikan sisäistää, ekalla yrityksellä tuo pistää puhumaan tonttukieliä naama punaisena.
Nyt on sitten kuvien nimet muokattu, kiitos siitä! Miten saan kuvat poltettua järjestyksessä jossa ne ovat otettu. Canon ixus malli tallentaa kuvaa pvm. jona se on otettu. Pistäessä kuvat nero polto-ohjelmaa ne järjestäytyy kuvan nimen mukaan tai muokkaus pvm:n mukaan. Mutta niitä ei saa tallennettua otto pvm mukaan... Onko joku toinen ohjelma jolla ne onnistuu järjestellä otetun pvm mukaan...
Tuossa on toinen uudelleennimeämissofta, en tiedä, kuin hyvin pelittää tuon vaatimuksen kanssa, mutta kokeillahan aina voi. Itse kun nimeän kuvat uudelleen tarvittaessa jonkinmoisella juoksevalla numeroinnilla, niin kyllä se juoksutus asettuu automaagisesti ottojärjestykseen, jos kuvat on vaan selkattu sen mukaan. ReNamer 4.17
Ei käy... Kysymys on siitä että mulla on neljällä (4) eri kameroilla olettuja kuvia (paljon). Tarkoitukseni olisi saada otto järjestykseen mutta kuitenkin siten että nimestä saa selville ketä sen on kuvannut...
mahtaisko tästäkään olla mitään apua: http://www.pixlabs.com/DPU/index.html Rename image files and automatically place them in folders based on date and time to help you manage your images. vai tarkoittaako tuo että se sitten järjestää ne nykyisen pvm mukaan eli silloin ei tuosta olisi mitään apua, mutta jos se käsittelee niitä modified daten mukaan niin ehkä siitä sitten on jotain hyötyä.