Minulla on Canonin Ixus ja onkelma on että en saa matskuu purettua. Mukana tulee purkuohjelma Zoom Browser Ex ja siinä se juttu onkin koska olen asentanut em. ohjelman aiemmin ja poistanut sen ja nyt uudelleen asentaessa se ilmoittaa ettei löydä jotain tiedostoa että vois päivittää uuden vanhan tilalle ( tai jotain ja ei siten siis asenna sitä. Siispä voisinko purkaa materiaalin muuten??? Ilman kortinlukijaa tms.??? Ja jos tarvitsen sellaisen millainen kannattaa ostaa? Kiitos kaunis
Ainakaan windows XP:ssä ei tarvitse mitään ohjelmia kuvien purkamiseen (toimii ainakin olympus c-360 kamerassa). Kun usb piuhan kytkee kameraan ja kameran valikosta valikosta valitsee pc, tulee tietokoneeseen automaattiseti ikkuna, jossa lukee removable disk (K ja sieltä voi valita toiminnon: Copy pictures to a folder on my computer
Kiitos neuvosta. Ei tällä vaan läsähdä ikävä kyllä. En saa kamerasta valikkoja näkyviin edes. mun tietokone kyllä tunnistaa sen mutta edes millään kuv.käs ohjelmalla en saa importattua niitä. Pitää tutkia vielä vaikka käyttöohjeita
XP:hen tarvitaan WIA-ajuri Ixukselle, jolloin kuvien haku toimii kamerataikurilla suoraan käyttöjärjestelmästä. Canonin kamerat eivät vieläkään näy järjestelmälle siirrettävinä levyinä kuten monet muut merkit.
Meni sormi suuhun tämän HP 812 kameran kanssa kun pitäisi purkaa kameran kuvat koneelle, mutta antaa vain valitusviestiä ¨Skanneria tai kameraa ei tunnisteta. Varmista, että laite on kytketty tietokoneeseen ja siihen on kytketty virta.¨ Kuitenkin XP löytää tämän kameran ja virtakin on päällä. Olisi kiva jos joku asioista perillä oleva taho pystyisi auttamaan.