Tämmöstä elikkäs semmonen 1000-1200 budjetti, pelikoneeks jos tuo linki nyt toimii (jota epäilen)niin nappailin nuo lähtökohdaksi kaikkea saa muutella ja torninkin tarvis enkä tiedä miksi kaksi näyttistä, näyttäis ainaki kivalta uuusi linkki http://www.aijaa.com/v.php?i=005647908988.jpg
Lähetä ostoskori sähköpostiis, pastee tänne. Tai sit ota kuvakaappaus tosta ostoskorista ja upi www.aijaa.com
Tässä on yksi kuva arkistoista. Tänään tehty. http://www.silentrig.com/cart/?prod...ducts[503]=1&products[593]=1&products[193]=1&
Noh tuolla 120e voit panostaa omiin mieltymyksiisi. Näyttävämpään koteloon / paremmin tuuletettuun koteloon (esim. HAF X) Virtalähteeseen, vaikka corsairin modulaarinen hx 650w. Muistia voi lisätä, jos editoi / 3d-mallinusta. Emolevyyn voi panostaa jos haluaa CF/SLI-emolevyn / enemmän Sata-portteja / näyttävyyttä. Noista voit valita ja kokeilla itse etsiä sopivia tuotteita ja kysellä ovatko ne niin hyviä kuin jo minun valitsemat tuotteet. Tai voi kysyä meidän / minun neuvoa
no niin nyt ei tarvii puhelimella näpytellä, elikkäs tuo näyttis tuntuu aikas kalliilta josko tilalle löytys halvempaa. aikaisempia keskusteluja lukiessa ymmärsin etten tarvitse emenpää muista jota kyllä löytyy 8g vanhasta.powerikin taitais riittää noista koteloista en ymmärrä mitään mutta täytyy lukasta vähän infoa asiasta kiitos tähänastisesta
GTX460 on hyvä perusnäyttis, jolla pelailee ihan ok. Ei välttämättä aivan kaikkia pelejä asetukset täysillä, mutta ihan siedettävillä asetuksilla. Hintaa alta 200e, saa vastinetta rahoilleen. GTX560 Ti on askel eteenpäin, suosittu pelinäyttis. Kannattaa harkita sitä ennemmin. Hintaa 200-250e riippuen malllista. Itse menisin siihen. Mikäli budjetti antaa myöten, niin Radeonilta 2Gb Radeon 6950. Pystyy biosmodaamaan ja kellottamaan 6970 malliksi (paitsi asuksen DirectCU2 mallia). Hinta pyörii 250e paremmalla puolella.
RatConin ehdotukset ja selostukset pätee hyvin. Mites twotoe, onko tullut mitään päätöksiä näyttiksen suhteen? Voit vielä kysellä, jos jäi asioita epäselviksi. Halvemmalla kotelolla pärjää hyvin, pistin vaan budjetin salliessa tehokoteloa
epäselvää!! no näin karkeesti sanottuna tietämykseni näistä rakkineista on ettei niitä saa heitellä kivillä, eli kynnet syötynä yritän pähkäillä et mitähän ostais bubjettihan olisi 1200€ ratconin ehdotus on varmasti hyvä mutta modaus!! kellotus!! mun olis helpompaa kävellä käsillä ja puhua jaloilla se ei siis toimi minulle
Kellotus on periaateessa komponentin tehon nostamista, mutta virrankulutus ja lämpötila tietysti nousee sitten samassa suhteessa. Eli ylikellottamista tehdaskelloista. Biosmodauksista voit lukea Tästä, suomeksi selitetty joka vaihe, aika simppeliä ja saat 80e kalliimman näytönohjaimen tuosta 6950:sta
kiitos kaikille kone on tilauksessa kokoonpanona muff77 ja ratcon ehdottamilla osilla Radeon 6950 ja vähän parempi/kalliimpi kotelo
nyt kävi näin että saan kasan osia+kasauksen tuttavalta omaa osaamistani vastaan (ati raedon 8501, belkin n52 te, logitech g11, razer naga, viewsonic 21) en tiedä mitä ne kaikki ovat kun en ilenny kysyä koteloksi tulee coomaster ?? (unohin tyypin) ei mikään joulukuusi kun sitä osasin kysyä
Paljonkos maksat noista? "Kasan osia", eli kaikki tarvittavat osat koneesen, vai jotain rojuja? Varo, ettie kuseta sua. Näyttis ainakin meni väärin, se ainakin kannatta ottaa selvää ja kertoa tänne, ettei tule mitään väärinkäsityksiä. Noi osat oli näyttö / hiiri / näppäimistö-kamaa eli oheissälää, mites ne koneen osat?
tilasin ne täällä suositellut osat, toi sälä kasa on siis "ilmainen"(hitsaan sen kärryn kasaa) tarvisen siitä vain sen kotelon toivottavasti ei kuseta oon iso ja karvanen setä, syön sen kaikki piparit ja meen kotii murjottaa
Jos et vielä itse tajunnut Googlettaa niin tässä siis osia mitä kaverisi sinulle on antamassa , On muuten ihan hyväkin näppis, itellä samanlainen. ja ja vielä tuo näyttis jonka nimi meni ilmeisesti metsään, mutta kuitenkin ihan tarpeellisia osia saat jos sulla ei hiirtä tai näppistä ole, ja nuo on vielä jopa ihan laatu kamaa! Onnea uudelle koneelle, laita tähän vaikka kokemuksia ja kommentteja koneesta sitten kun pääset sitä käyttämään =)