Kysymyksiä naiselta DVD+R-levyistä

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by carelia84, May 17, 2007.

1. carelia84

carelia84 Member

Trophy Points:
    11
    Eli yrittäkää ymmärtää ettei tämä tekniikka välttämättää ole alani, mutta pakko kysella seuraavia asioita:

1. Olen tilaamassa nierle.com:sta itselleni levyjä. DVD+R levyt ovat 4,7 GB ja useimmat leffat kuitenkin vievät enemmän tilaa eli esim 6,5 GB. Eli mistä siis löytyy riittävän "isoja" DVD+R-levyjä? Poltto-ohjelmana käytössäni on siis Nero.

2. Mikäs merkki yleensä on paras näissä levyissä? Sivustohan on saksalainen eikä suurin osa merkeistä ollut minulle mistään kautta tuttuja.

Tässä nyt pari ekaa kysymystä.. =)

2. Miitti

Miitti Regular member

Trophy Points:
    46
    1. Nuo yli 4.7GiB levyt ovat Dual-layer levyjä, jotka maksavat moninkertaisesti normaalin yksi kerroksisen levyn verran. Jos haluat leffat ilman pakkaamista (kuvanlaadun heikkenemistä) niin osta niitä, tarkista kumminkin että polttava DVD-asemasi tukee niitä levyjä.
    Tässä linkki nierlen valikoimiin.

2. Itse olen tilannut jo muutaman vuoden ainoastaan Verbatimin levyjä, olen todennut ne hyvälaatuisiksi. On muitakin hyviä, mutta Bulkkeja kannattaa välttää.

Last edited: May 17, 2007
  3. aba120

aba120 Regular member

Trophy Points:
    46
    Last edited: May 17, 2007
  4. Miitti

Miitti Regular member

Trophy Points:
    46
    Minäkin suosittelen verkkokauppaa, aina tullut kahdessa päivässä tilaukset :)

5. lynkke

lynkke Regular member

Trophy Points:
    26
    Verkkokauppa.com on aika helkutin kallis verrattuna nierleen..
    Olen ite ollu tyytyväinen noihin nierlen tavaroihin ei mitään ongelmia.

6. haude

haude Regular member

Trophy Points:
    26
    Tässä myös yksi varteenottettava kauppa josta vois myös tilata,eikä tartee maksaa etukäteen vaan tuotteet tulevat postiennakolla.

http://fi.wesellcd.dk/

7. June74

June74 Regular member

Trophy Points:
    26
    No eipä ole isoa eroa Verkkokaupassa ja nierlellä verbatimin levyillä . DVD+R 100kpl Nierle 32,99eur verkkokauppa 33,90
    dvd+r 50kpl Nierle 16,99 verkkokauppa 18,90 (Nierlellä pitää vielä lisätä noihin hintoihin vero)
    mutta jos et muuta tilaa , niin verkkokaupalla on tarjous että 50 ja 100kpl verbatimin DVD levyt ilman postikuluja , joten helpolla tulee jopa halvemmaksi (nierlellä postikulut 12.95 € ja tilisiirrolla 3eur alennus ) toimitusaika esim tilisiirrolla ehkä noin 2viikkoa nierlellä , verkkokaupalle jos maksaa verkkomaksulla ,niin toimitus yleensä 2-arkipäivää

Share This Page