Kysymyksiä PS3:sta

Discussion in 'PS3' started by Mastor, Dec 9, 2007.

  1. Mastor

    Mastor Member

    Joined:
    Oct 7, 2007
    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Eli joskus kesällä olisi tarkoitus hankkia ps3 ja siitä olisi kysymyksiä.

    1.Eli voiko sen liittää nettiin laittamalla vaan ethernet piuha modeemista ps3seen kiinni?

    2.Onko siinä eroja jos pelaa esim. CoD 4 moninpeliä tietokoneella vai ps3:lla? Onko näitä pelejä parempi pelata pc:llä?

    3.Aion ostaa The Orange Boxin, olisko toi parempi pc:llä? Tosin oma kone ei nyt pysty pyörittämään kaikkia TOBin pelejä, ja uusi kone pitäis hankkia joten ps3 olisi sinänsä parempi minulle(?).

    4.Onko Full HD ja HD-Ready telkkarilla paljon eroa?, en tiedä kumman hankkisi, ja kun rahat ovat hiukan vähemmällä ja mihinkään super hienoon telkkariin ei ole varaa.

    Kiitos vastauksista
     
  2. tuoppi123

    tuoppi123 Member

    Joined:
    Apr 13, 2007
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    1. Jep. Kaapeli modeemista PS3:een.
    2. Onhan se erilaista liikkua räiskintäpelissä hiiren/ tuommosen sixaxis-
    ohjaimen avulla. Liikkumien on ehkä loppujen lopuksi helpompaa hiiren ja
    näppäimistön kautta (?) Mutta en tiedä onko se mitenkään "parempi" pelata PC:llä. Kumpaankin tottuu.
    3. Itse omistan sen PC:llä. En tiiä mitkä on TOBin pelit, mutta ainakaan
    en usko tehojen loppuvan PS3:lla pelatessa. Mitään ihan huippukonetta ei orange box kuitenkaan vaadi. Riippuu siis ihan koneesi tehoista. Itse olen aina Valven pelit pelannut tietokonella, ja niin luultavasti tulen tulevaisuudessankin..
    4. Emmää sitä tiiä.. kun en ole telkkareihin silleen perehtynyt ;)
     
  3. Persojet

    Persojet Regular member

    Joined:
    Oct 21, 2007
    Messages:
    331
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    mutta jos sinulla on hyvä lcd pc näyttö jossa on dvi-d liitäntä niin todennäköisesti saat sen siihen kiinni ja toimii full hd itsellä LG L194WT ja full hd pyörii nätisti mutta äänien kanssa sai taiteilla kun ei oo näyttössä integroitui kajareit ;D se siis ratkaisee tämän budjetti kysymyksen koska tämä omanikin maksoi noin 150€ eli siihen hintaan pääset nauttimaan kuvanlaadusta...
     
  4. LordPepsi

    LordPepsi Regular member

    Joined:
    Jun 3, 2006
    Messages:
    785
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    no joo tokihan pleikkarille voi ostaa näppiksen ja hiiren, en tiedä toimiiko peleillä kun en ole kokeillut...

    Ja fullhd telkkari kannattaa ostaa jos olet ostamassa 40 tuumasta tai suurempaa koska pienemmissä ei kannata, ei huomaa eroa hd ready ja full hd kanssa..
     
  5. Persojet

    Persojet Regular member

    Joined:
    Oct 21, 2007
    Messages:
    331
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    ei toimi nuo keyboard mouse jutut peleis
    paitsi UT3 johon on vahvistettu näppis ja hiiri tuki
     

Share This Page