minulla olisi muutama kysymys. kun tuo WII pelittää noita GC pelejä niin, siihenhän ei tarvitse mitään lisäosaa ostaa tai mitään muuta? Ja sitten toinen kysymys, Mitä hyviä GC Pelejä kannattaisi hankkia ja hintaa tässä mietiskelin.
Wiillä pelattaessa cubepelejä tarvitset cubeohjaimen ta classic padin. Clas Ohlsonilta löytyy cubeohjain n. 20€. Wiiohjain ei käy GC- peleihin. Cubepeleihin tarvitaan myös cuben muistikortti. Niitä löytää muiden cubetarvikkeiden seasta poistomyynneistä, mutta kannattaa käydä katsomassa jumbon gamestop, sillä heillä on hyllyssä cubetavaraa. useimmat cuben hyvät pelit on käännetty wiille ja alkuperäisiä cubepelejä löytyy kaupoista kuten juuri gamestop. Legend of zelda: twilight princess on kannattava ostos joskin se löytyy myös wiille.
Okei, tiesin että siihen tarvitsisi sen Gamecuben ohjaimen mutta tuosta muistikortista en ollut tietoinen. Kiitos infosta.
Tarvitsisin valinta apua. Mietin tässä että mun eka peli minkä ostan tulee olemaan se brawl, mutta sitten katoin sen hyvän videon tuubista siitä paper mariosta ja nyt en oikein saa mietittyä kumpaa ostaisin. Jotenka jos joku kokemuksesta voisi vähän arvostella...?
Seki saattaisi olla hyvä peli mutta minuun se ei ole oikein iskenyt vielä. Minä että hankin sen pelin kun on kaksi ohjainta niin sitä ois kiva pelata kahdestaan.
koska kyseessä on nintendo, joku mario peli täytyy olla galaxy tai brawl ensimmäiseksi, mario kart on lähinnä partypeli
Kysyn taas uudelleen yhden kysymyksen. käykö niihin classic peleihin se Gamecuben ohjain? Ja jos käy niin tarvitseeko niitten classic pelien peluuseen sitä korttia?
Cubeohjain tai classic ohjain on wiillä sama ohjain, eli cubea voi pelata classicilla ja classicpelejä cubella. Korttia et tarvitse kuin vain cubepelejä varten koska ne eivät osaa tallentaa wiin muistiin. Classicpelit joita voi ladata wii shopista ovat käännöksiä wiille, joten niihin on lisätty tuki wiin muistille ja cube- sekä classicohjaimelle.