Juu,elikkäs tuli modattua V1.6 boxi Xenium Gold piirillä ja päivitettyä siihen EvoX M8-PLUS bios. Kysyisin nyt sitä, että kun valitsen boxin käynnistyttyä Xenium OS:sta edellä mainitun biosin, niin onko oikein että kun x-loota käynnistyy uudelleen niin se käynnistyy ms omaan dashboardiin mutta näyttää kuitenkin EvoX logon ennen ms dashboardiin menemistä? eli se logo näkyy koneen käynnistyessä ruudun vasemmassa ylälaidassa. Jos nämä asiat ovat ok, niin nyt tulee Avalaunch dashboardin vaihto-ongelma, nimittäin t-dubelin sivustosta ei ollut paljon apua, en saanut dashboardia vaihdettua koska x-box ei muka tunnista levyä? tein x-boxille sopivan levyn t-dubelin ohjeiden mukaan ja nimesin avalaunchin dashboardin default.xbe nimiseksi, ja poltin sen + muut dashboardin mukana tulleet tiedostot CD-RW levylle UDF tyypiksi. (Olen kokeillut myös xISO muodossa mutta ei toimi) en ymmärrä miten ne levyllä olevat tiedosto muka saa sinne boxin kiintolevylle? kun t-dubelin mukaan ne vain "siirretään" sinne, siis miten? Tiedän FTP-tekniikan mutta eihän sitäkään kai saa toimimaan jos boxissa pääsee vaan ms:n omaan dashboardiin? olen etsiskellyt myös muilta nettisivuilta ohjeita ja kysellyt myös modpiiri.comista (josta ostin piirin) mutta eipä ole selviä ohjeita niiltäkään tullut Eli jos joku voisi neuvoa miten saisi esim. sen avalaunchin sinne boksiin, myös Evolution X käy, ihan sama mikä kunhan sinne nyt jonkun saa millä pääsee alkuun Kiitän jo etukäteen niitä jotka jaksavat vielä neuvoa näissä asioissa
Jos se levy on poltettu Tdubelin ohjeiden mukaan niin sen pitäisi toimia. Miksi se ei toimi voi johtua Xboxin DVD-asemasta, käytetystä levystä tai polttonopeudesta. Eli kokeile polttaa mahd.hitaasti, kokeile muita levymerkkejä ja tyyppejä(CD-R(W), DVD+-R(W)).
Joo, on poltettu täysin noitten ohjeitten mukaan mutta ei vaan toimi, oon kokeillu eri polttonopeuksilla ja levytyypeillä, en ymmärrä mikä vois olla vikana.
Boxin dvd-asemassakaan ei vika ole koska sain biosin flashattyä cd-levyltä. ja piirikin on asennettu oikein ja huolellisesti.
Noniin, nythän se "vika" selvis, ei riitä toi 100 megan dummy tiedosto mikä tdubelissa neuvotaan tekemään, pitää olla ainakin 1:n gigan kokonen sen "turhan" tiedoston