Kysymys koskien "käyttäjätasoja" (Siis ne Newbie, Junior Member jne.)

Discussion in 'Palautetta ylläpidolle' started by hentriz, May 19, 2008.

1. hentriz

hentriz Guest

Mitä meinaa tämä "Kaikki muut keskusteluaiheet"? Meinaako se "Yleinen keskustelu"-aluetta, sillä olen itse kirjoittanut yli 100 viestiä, lähes kaikki ovat tänne yleiseen keskusteluun ja olen yhä "juniori". Siis:
    Yleinen keskustelu = Kaikki muut keskusteluaiheet

2. Quiote

Quiote Moderator Staff Member

Trophy Points:
    46
  3. TemeTee

TemeTee Regular member

Trophy Points:
    46
    Ja se member-titteli ei vaihdu heti, kun olet saanut tarvittavan viestikakun syötyä. Sen olen itse saanut oppia kantapään kautta ;) Siinä kestää viikosta kahteen viikkoon. Joskus jopa pidempään. Kärsivällisyyttä. Kyllä se siitä!

4. hentriz

hentriz Guest

Ainakin tuo... Kukas se nyt olikaan, muistaakseni admin (?) kirjoitti kyllä, että parissa päivässä pitäisi nousta :) Mutta eipä mitään kiirettä tässä, 116 viestä vasta kirjoitettu, eikä varmaankaan mikään ole tuolla "Kaikku muut keskusteluaiheet"-alueella :)

No, odotetaan sitten vain...

EDIT > Neljä viestiäni, ellei viisikin, on tuolla alueella. Mutta silti tulee yli 100 viestiä :)

Last edited by a moderator: May 20, 2008
  5. deleted-user

deleted-user Guest

Trophy Points:
    66
    Jos oikeasti on auttamishalua, ei tuollainen turha titteli merkitse mitään. Vaikka kivahan se on varmaan joillekin saada sitä nettirispektiä tämän kautta. Paras palkintohan on se kiitos hyvin ratkaistusta ongelmasta. Ainakin minulle.

6. Ezzet

Ezzet Regular member

Trophy Points:
    28
    Samaa mieltä! dRD aikanaan väläytti, että nämä käyttäjätasot muutettaisiin joksikin toiseksi ja sitä kyllä edelleen toivoisi. Esim. viestien määrä voisi tuossa vain näkyä. Eiköhän sitä respectiä saa jostain muualta =)

7. Japsu1

Japsu1 Active member

Trophy Points:
    66
    Edelleen täysin samaa mieltä, viestien määrä riitttää mainiosti. Voin jo nyt vakuuttaa että jos nykyinen systeemi jatkuu niin tulen henkilökohtaisesti lopettamaan kirjoittelut täällä hyvissä ajoin jotta minulle ei ainakaan tuota Afterdawn Addict titteliä liimata otsaan ;).
    Ehdotankin että jos jatketaan tällä linjalla niin tuon "tittelin" voisi itse omissa asetuksissa poistaa, samoin kuin tuo typerä maininta Tuotearvioista. En ymmärrä miksi sen mitä mieltä olen joskus ollut jostakin laitteesta pitää roikkua tuossa mukana kun se ei millään tavalla liity keskusteluihin?

Siihen "respectiin" hieman liittyen niin yksi asia mikä kismittää on se että joku kysyy, saa vastauksen ja sen jälkeen asiasta ei kuuluu mitään. Eli normaali yleissivistys puuttuu luvattoman monelta. En ole "kissa joka kiitoksella elää" mutta jos palautetta annettuun vastaukseen ei tule niin ei saada koskaan tietää oliko vastauksesta apua ja kannattaako samaa vastausta antaa toistekin.

Usein vaan jää sellainen maku että kysyjä joko sai vastauksen perusteella asiansa kuntoon jolloin kiinnostus kirjoitella foorumiin lopahti siihen, tai sitten vastauksesta ei ollut apua ja kysyjä turhautui ja jätti asiaa kommentoimatta. Vain tämä takaa että myös kaikki ne muut jotka keskustelua lukevat nyt tai myöhemmin saavat siitä jotain irti. Ja sehän on tällaisen keskustelun perimmäinen tarkoitus, muutenhan vastaukset voisi yhtä hyvin antaa yksityisviesteinä.

Eli yleensä voisi sanoa että se joka kysyy ja pyytää apua ongelmaan myös aina kirjoittaa viimeisen viestin ketjuun.

Last edited: May 23, 2008
  8. BlasterX

BlasterX Regular member

Trophy Points:
    46
    Tämä on harmillisen totta, ja vastaamatta jättävät tekevät karhunpalveluksen kaikille. Täällä on nyt muutamaan kertaan kysytty miten saisi 720p-mkv:n toistumaan Playstation 3:lla ja olen heille kirjoitellut saman ohjeen, mutta ikinä en ole saanut vastausta toimiko se lopputuote oikeasti PS3:lla.

Lannistaa jokseenkin paljon kiinnostusta, kun on käyttänyt jopa useita kymmeniä minutteja kuvallisen oppaan tekemiseen ja sitten jätetään vastaamatta, että oliko tapa edes toimiva. Nyt en siis tiedä neuvoakko samalla tavalla, vai nähdäkkö alkuunkaan sitä kirjoittamisen/miettimisen vaivaa.

Jos kaikki muistaisivat antaa sitä palautetta, niin eipä tuolla rankilla enää mitään tekisi. Ylläpito päättäkööt moisen kohtalon.

Share This Page