Kysymys Nielestä

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by Masentaja, Mar 18, 2006.

1. Masentaja

Masentaja Member

Trophy Points:
    11
    Tämmönen kysymys tuosta nierlestä.Tuli tilattua levyjä tuosta paikasta ja rahat laitoin tilille (11.3 ja pankki OP).Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.Kävin katsomassa nierlen sivuilta omaa tilausta niin siellä lukee että tuotteet ovat lähetetty.Eikö niiltä pitäis tulla aina sähköpostiin varmistus että rahat ovat tulleet perille ja tilaus lähetetään.Onko nierlen sähköposti lähetyksesä jotain mätää vai olenko käsittänyt väärin.

2. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Trophy Points:
    26
    Suosikaa hyvä ihmiset
    http://www.wesellcd.com

Valitsette tuotteet..
    Tilaatte..
    Menee viikko..
    Paketti on postissa ja VASTA POSTIIN MAKSATTE TUOTTEET !
    Olen tilannut sieltä TODELLA monta kertaa ja joka ikinen kerta tuotteet on tulleet nopeasti, ehjänä ja kaikki on ollut mitä onkin pitänyt olla..

3. Zormelin

Zormelin Member

Trophy Points:
    16
    Masentaja:
    Kehoitan odottelemaan rauhassa, sähköpostitse EI AINA tule vahvistusta. Minulle on yleensä tullut 2-3 päivää siitä kun sivuilla näkyy 3. vihreä pallukka. Itse tilasin ja maksoin viime viikon maanantaina aamusta, tämän viikon maanantaina tuli vahvistusposti ja perjantaina paketti tuotiin kotiovelle. Vihreä pallukka oli ilmestynyt Nierlen sivuille joko viime viikon torstaina tai perjantaina.

Iisalmi:
    2 tilausta tehnyt, toista ei ikinä tullut ja toisesta ilmoitettiin 2 viikon kuluttua ettei tuotteita ole saatavana. Ei huono kauppa missään nimessä, mutta suosittelen varauksin (kuten myös Nierleä).

4. Masentaja

Masentaja Member

Trophy Points:
    11
    No niin tämä autto asiaa kovasti.Ei kai muutako odottelemaan rauhallisesti.

5. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse tilasin dvdmedia:sta levyjä ja koteloita. Vahvistus tuli sähköpostiin seuraavana päivänä tilauksesta. Pari viikkoa meni, eikä mitään kuulunut. Sieltä ei vastattu sähköpostitse tekemiini kyselyihin. Heidän sivuillaan lukee että postitus suomeen 1-2 arkipäivää. Sitten kolmen viikon odottelun jälkeen soitin ja kaveri kertoi, että heillä oli koteloiden toimituksen kanssa ongelmia, ei ollut kotelot saapuneet heille, peruin sitten kotelot ja päätin ottaa pelkät levyt, jotka tulivat kahdessa päivässä kotiovelle. koteloista hyvitetty raha tuli kolmen päivän viiveellä tilille.

Outoa ja ala-arvoista oli mielestäni tuossa putiikissa, etteivät millään tapaa informoineet että tavara tilapäisesti loppu. Sähköpostissa kökötti vain tuo tilausvahvistus ja oma tili tiedot heidän puodissaan näytti delivered...

6. download

download Active member

Trophy Points:
    66
    kun noita hintoja katselee niin taidan pysytellä nierlen asiakkaana.

Kärsivällisyyttä vain nierleltä tulee paketit kyllä kotiovelle asti ja halvoilla postikuluilla. Itse olen ollut asiakkaana pari vuotta ja satoja levyjä tilannut. Ei valittamista.

7. Miitti

Miitti Regular member

Trophy Points:
    46
    Itse pysyn aina Verkkokauppa.ee asiakkaana. Niin laadukasta palvelua, edulliset hinnat ja Verbatim laatua.

8. download

download Active member

Trophy Points:
    66
    Vastustan suomalaisia levymyyjiä siksi koska levyistä pitää maksaa ns. kasettimaksu suomalaisille artisteille. Nierleltä kun tilaa saksasta ei katri helena saa latiakaan. Tyhjä levy ei tarvi kasettimaksua.

9. matrix82

matrix82 Regular member

Trophy Points:
    26
    @download

Tilaa verkkokaupan Tallinanvarastosta niin ei ole kasettimaksuja, eikä tietääkseni postimaksujakaan(korjatkaa mikäli olen väärässä)

ns. hyvitysmaksuttomat mediat

Last edited: Mar 27, 2006
  10. Masentaja

Masentaja Member

Trophy Points:
    11
    Sain Nierlestä tavarat.Kaikki tuli mitä tilasin ja eikä menny kauan.Olen todella tyytyväinen nierleen.Suosittelen kyllä muillekki.

Share This Page