Kysymys PS3:n huollosta

Discussion in 'PS3' started by Metal_G, Jan 19, 2010.

  1. Metal_G

    Metal_G Member

    Joined:
    Jan 19, 2010
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Eli julkaisupäivänä ostettu 60GB PS3:ni meni sitten lopettamaan sopimuksensa eilen (yellow light of death) ja haluaisin vain kysyä, että pystynkö enää lähettämään sitä ilmaiseen takuuhuoltoon kun kone 2 vuotta 10 kuukautta vanha? Soitin Nordisk Filmssille ja sanoivat, että 190€ hintaan laittasivat uuden koneen tulemaan mutta eipä oikein huvittaisi maksaa semmoista summaa kun maksoin jo sen 700€ siitä saakelin koneesta julkaisupäivänä. :X
     
  2. eddison84

    eddison84 Regular member

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    707
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kannattaa tivata ja muistuttaa, että vähintään 3 vuotta pitäisi olla valmistajan virhevastuu, kun laitetta on asiallisesti käytetty. Ei tuollaisen vehkeen kuulu tuossa ajassa normaalikäytöllä särkyä. Ja kysy myös, mihinkä perustuu tällainen tuulesta temmattu 190€ summa.
     
    Last edited: Jan 19, 2010
  3. Metal_G

    Metal_G Member

    Joined:
    Jan 19, 2010
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tuo 190€ tulee siitä kun kuulmma vaihtavat rikkinäisen koneen uuteen.

    Laitoinpas sitä sähköpostia sinne maahantuojalle päin. Huomenna tulee myös varmaan käytyä sieltä kaupasta mistä koneen ostin kyseltyä, että pitääkö sitä tuommoisia ryöstöhintoja maksaa koneesta mistä maksoin alunperinkin jo niin korkean hinnan.
     
  4. McTre

    McTre Regular member

    Joined:
    Mar 19, 2008
    Messages:
    490
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Suosittelen soittamaan ensin kuluttajansuojavirastoon ja kertoa asia. Sitten soitat Nordiskille ja sanot että kuluttjansuojavirasto kertoi että heidän pitää korjata laite.
     
  5. Metal_G

    Metal_G Member

    Joined:
    Jan 19, 2010
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kävihän tuokin mielessä mutta kun katsoin kuluttajaviraston sivuja niin neuvontaan pystyy soittamaan vain klo. 9-15 välillä arkisin (milloin satun olemaan koulussa). Huomenna tosin kun koulu alkaa kerrankin hieman myöhempään niin tulee varmaan aamulla soittettua jos ovat Nordiskin pojat jo ehtineet sähköpostiini vastata. Jotenkin saatan jo hieman aavistaa, että minkälaista vastausta sieltä tulee...
     

Share This Page