kysymys television sijottelusta

Discussion in 'HD-kanavat' started by sanity89, Dec 10, 2007.

1. sanity89

sanity89 Member

Trophy Points:
    11
    elikkä ostin itelleni tuollasen lg32lc56 ja siinä on tuo sisäinen dikiboxi elikkä siitä seuraakin mun kysymys ja joo saattaa olla noob mut silti :) pitääkö telkkarin olla lähellä ikkunaa tjsp koska mulla on tosi pahoja singnaali häiriöitä eikä löydä muutakun ylen kanvat

2. core2

core2 Regular member

Trophy Points:
    46
    Television sijainnilla,ei ole niinkään merkitystä,itse signaalilla on se suurin merkitys ja että kaapelit ovat kunnossa.

3. sanity89

sanity89 Member

Trophy Points:
    11
    joo mutta muistaakseni joskus se singnaali piti vahtisataa jollain tyyliin extra antennilla joka laitettiin ikkunalle mutta hyvä jossei oo niinkän väliä :)

4. core2

core2 Regular member

Trophy Points:
    46
    Jos antenni signaali on oikein huono,voit sen vahvistaa,mutta samantien vahvistat myös kaikki häiriöt joita seuraa signaalin mukana.Usein myös liian voimakas signaali tekee tepposet asennus hommille,oikeastaan useammin kuin nämä heikot.Laitan tähän linkin tuonne digitohtorille,käy lukemassa.Niin ei tarvitse niin paljoa kirjoitella,siellä on eri mahdollisuuksia kysymyksiin ja niihin vastaukset.
    http://blogit.iltasanomat.fi/digi/?p=62
    E:unohdin kysyä asutko omakotitalossa ja sinulla on oma antenni voi käydä että joudut vaihtamaan sen jos kovin iäkäs,jos asut kerrostalossa homma kuuluu isännöitsijälle,jos on huonon laatuinen signaali.

Last edited: Dec 10, 2007

Share This Page