Tyhmä kysymys mutta jos saan bannit xbox livestä kun käytän modattua biosta, niin kun yritän yhdistää mahdollisten bannien saannin jälkeen liveen niin minkälaisen ilmoituksen tarkalleen ottaen saan? Kun en ole varma olenko saanut banneja. Kun tuli vahingossa painastua tuota live kohtaa varmuuskopioitua peliä pelatessa ja xbox oli yhditettynä verkkoon. painelin nopeasti ohjaimella "in game reset" nappiyhdistelmän mutta nyt en ole varma ehdinkö saada bannit livestä. minulla ei ole tunnuksia liveen, enkä ole ennen koko palvelua käyttänyt eli en tiedä toimivatko xboxini yhteydet liveen. Nyt kun yritän yhdistää liveen jotta tekisin tunnukset sinne niin boxi vaan herjaa että "could not connect to Xbox Live. Do you want to troubleshoot your network connection?" Painan tähän kohtaa "yes" ja xbox rupeaa testaamaan yhteyttä: Cables connected IP not confirmed Ja ongelman selitykseksi tulee: GATEWAY The Network gateway could not be reached. Verify the IP addresses match the settings provided by your ISP. IP asetukset on manuaalilla. Nyt jos vaihdan ne Automaattiselle niin tulee taas sama "IP not confirmed" mutta selityksenä on tällä kertaa: Packet Error "An error occured communicating with your network service or a network device. Eli haluaisin tietää tarkoittaako tämä sitä että Xboxini ei pääse enää liveen ennenkuin eepromin tiedot on vaihdettu jostain toisesta boxista . Vai tarkoittaako tämä sitä että asetukset eivät ole kunnossa ja xboxiani ei näin ollen ole suljettu bois livestä? Kiitos niille jotka jaksavat jelppiä aloittelijaa
Jos sinulla olisit saanut bannit niin muistaakseni siinä selityksessä pitäisi jossain kohtaa lukea "xbox modification" tai jotain sellaista(en muista koko selitystä, mutta tuo "modification" siinä ainakin mainittiin). Ainakin itselläni tuli sellainen ilmoitus kun olin saanut bannit.
Okei, kiitos valaisusta. Tuleeko tuo sama "xbox modification" viesti myös silloin kun yrität bannien jälkeen kirjautua uudestaan liveen? Epäilen että mulla saattaa vaan olla asetukset väärin niin en koskaan ole päässykkään liveen mutta siitä kun ei voi olla varma niin sen takia kyselen tämmösiä. kiitos vastauksesta hero007