Hei kysyisin toimivatko DVD:t PS3:ssa? Olen käyttänyt PS2 DVD:n toistajana ja se olisi tarkoitus heittää mäkeen jos DVD:t toimivat ps3:ssa.
voi v'ttu taas tällekkin oli sit pakko tehä uus threadi? vittu KVG google antaa tietoo tai vaikka wikipedia.. EDIT :typo
ahaha mitäs vittua ton niiku pitäis tarkottaa? ja miten päättelet et olisin nörtti? jos mua vituttaa joku asia ni oon nörtti? (y) points for you mate.
Kylläpäs täällä Afterdawnissa likkuu kovia poikia(vai kenties tyttöjä :O) Kyllähän se nyt on täysin asiallista huomauttaa jos joku ei oo kuullu Googlen hakukoneesta Googlesta.(Joka muuten kaikkien tiedoksi on hakukone jolla voi hakea internetistä tietoa. Kannattaa katoo googlesta.)
Kiitos vastauksesta. En löytänyt googlesta vastausta kysymykseeni, joten kysyin täällä jossa tietoa luultavasti on.
Sitten harjoitellaan http://lmgtfy.com/?q=PS3+DVD+toisto Sori oli ihan pakko, mutta kyllä noita tuloksiakin jo pelkästään otsikkotasolla tarkastelemalla vastaus saattaa kysymykseesi löytyä.
Voi herranjumala.. Ihmiset itkee kun joku tekee uuden threadin. Yhyy.. Afterdawn kuluu. Ja sit vielä pitää jatkaa kettuilua kettuilun perään.