Kuinka helppoa tuo toisen tietokoneeseen sisään hakkerointi nykyään on? Sillä tapahtui tälläinen tapaus Muuan henkilö yritti kaupitella minulle erästä tavaraa josta en selitä sen enenpää. Juttelin hänen kanssaan emaililla ja mesessä, kun aluksi olin ihan kiinnostunut. Kunnes keskusteltuani vähän aikaa niin hän puhui erittäin sekavia ja rivoja, joten päätin, että en osta häneltä mitään ja sanoin tylysti etten osta mitään ja heippa hei. Pian kuitenkin alkoi tulla entistä sekavampaa tekstiä emailiini jossa hän sanoo hakkeroivansa koneeni, jolloin hän näkee tiedot mitä kovalevylläni on ja murtautuu pankkitunnuksiini ryöstäen kaikki minun rahat omille tileilleen. Lopuksi hän totesi, että laittaa koneeni sellaiseen jumitus tilaan, että oksat pois. Yleensä en välitä moisista, mutta kun hän selitti ne asiat niin vakuuttavasti ja osasi perustella miten hän sen tekee niin säikähdin, että kohtako tässä tapahtuu jotain ikävää. Omistan toki palomuurin joka on uusinta uutta F-Securelta. Vai olenko vain hieman vainoharhainen tämän suhteen, kun olen muutaman elokuvan katsonut jossa tunkeudutaan toisen tietokoneeseen.
Todella epätodennäköistä, että se sinun koneelle pystyisi/osaisi murtautua. Ja nettipankkiinhan tarvii sen avainlukulistan, että jotain pystyy tekemään.