Päivee. Ihan semmoista mikä ei tällä kertaa liity tietokoneisiin vaan että kun tässä olisi korkea aika saada uusi kapula, siis puhelin, kunnon puhelin. Vaativaan opiskelijakäyttöön. Sitten selailin Samsungin, Sonyericcsonin ja Nokian sivuja muttaku niistä ei saa tarpeeksi tietoa, varsinkaan sitä konkreettista infoa. Varsinkin kiinnitän paljon huomiota siihen puhelimen kalenteriin, onko se hyvä ja helppo käyttää sekä monipuolinen ja yleensä minkälainen käyttöliittymä siinä puhelimessa on, ettei nyt hirveen epälooginen olisi. Sitten ihan vaistomaisesti suuntasin tänne AfterDawniin katsomaan ohjeita mitä foorumeita mitä muut olis kirjottanu kokemuksiaan yms., mut sitte huomasinki yllätyksenä mulle että eihä täällä olekkaan matkapuhelinfoorumia . Kai niitä on jossain muualla ku tietäs vaa paikkoja mistä etsiä. Mutta saattaisi olla ihan jännä ajatus sinänsä jos täältäkin löytyisi pieni osio, keskustelualue nimeltä "Matkapuhelinfoorumi" tjsp. Pieni ehdotus vaan, ei sen enempää.. Muuten helkkarin hyvä sivusto, monesta pinteestä oon päässyt täällä olevien/saatavien apujen ansiosta! ^__^ Jatkakaa samaan malliin!
nokian N70 on varsin oiva luuri. kaikki tarpeellinen löytyy ja muutenkin toimiva kokonaisuus muiden nokioiden tapaan. ja teitenkin series 60 btw otsikko on kyllä niin tarkka että muuta ei olisi tarvinnutkaan...
Äh perhana, niimpäs onkin! Sen huomaa että on perjantaipäivä, ku yrittää seurata tai ettiä jottain tarkkana ja silimät tanssii ripaskaa . Kiitos tästä huomautuksesta. Taas pelastitte minut hirveeltä vaivalta ^^
Niin minä N72 tai N70 katoinkin mutta vähäse on tuo hinta liian korkea opiskelijabudjettiin ;P Muute aivan mainio puhelin. Se pittää alakaa ruveta säästämään luuria varten.