Lähetysnopeudet todella hitaat! Auttakaapa! (:

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by xissi, Jul 29, 2006.

1. xissi

xissi Member

Trophy Points:
    11
    Käyttäessäni esim. Azureusta, on mun lähetysnopeudet ihan sairaan hitaat. Tyyliin jotain 1,6-8,1Kb/s. Miten näitä sais nostettua? (Mulla on 1/512 adsl-liittymä)
    En tajua oikeesti melkeen yhtään mitään tietsikoista, enkä siis edes tiedä voiko noita vaihtaa jostain Azureuksen/tietokoneen asetuksista.
    Voisiko joku neuvoa neitoa pulassa ja kertoa miten saan lähetysnopeuden nostettua maksimiin. Ja jos se käy jostain asetuksista, niin mielellään kertois myös että mistä kyseisest asetukset löytyy ja mitä niistä pitää valkkaa.
    Ottakaapa myös huomioon semmoinen pieni Blondi-lisä. Kaikki ei oo mulle kattokaa niin yksinkertaista! :)

Kiitos jo etukäteen, Erika

2. OneMember

OneMember Active member

Trophy Points:
    78
    Last edited: Jul 30, 2006
  3. Masentaja

Masentaja Member

Trophy Points:
    11
    Se voi myös johtua siitä että lataat jotain torskaa jota ei ole kuin muutama jakaja ja monta lataajaa.Sitten voi olla että moni on rajottanut jakokaistaa pienemmäksi.

4. xissi

xissi Member

Trophy Points:
    11
    No siis näköjään on kaikki asetukset kunnossa kun näiden ohjeiden mukaan vilkuilin. Lähetysnopeudet vaihtelevat silti 1,6Kb/s huimaan 11,2Kb/s, eli vieläkin on tosi hidasta toimintaa. Ja kyllä, on torrenteilla lataajia :) useinmiten vielä toistakymmentä.

Joten enpä siis tiedä mikä ihme tässä on sitten ongelmana. Voiks johtua jotenkin mun tosta boxista (A-link RR24) tai sitten nettiasetuksista tai mistään muustakaan? Pfff.. Hermo menee kun lähetän niin kauheen hitaasti.. ei kiva!

Thänks taasen, Erika

5. xissi

xissi Member

Trophy Points:
    11
    Eiks kukaan nyt oikeesti osaa auttaa eikä keksi mitää ratkaisuu? Ku moon jo ihan ekshausted ja sääd ku lähetän niin hitaasti enkä osaa tehdä asialle mitään. Ja kaikilla muillakin menee kohta hermo. ):

Apua!

erika edelleen pulassa.

6. NUIJJA

NUIJJA Active member

Trophy Points:
    66
  7. xissi

xissi Member

Trophy Points:
    11
    Siis mä taidan nyt olla se joka ei tajua eikä todellakaan osaa! :)

Kiitos kun olette jaksanneet vastata, mutta en ole vielä mistään linkistä löytänyt neuvoja, koska ongelmana ei ole nat, eikä mikään muukaan tämmöinen ongelma.

Mulla oli aikaisemmin tuo nat-ongelma, enkä päässyt aktiiviksi missään ja latausnopeudet oli tosi hitaat. Korjasin tuon ongelman täältä löytämieni ohjeiden mukaan, eli tein siis jonkun siltaamisjutun, ja sen jälkeen oon ollut aktiivina kaikissa ja latausnopeudet olleet maksimit ja vihreitä naamoja vaan, jej!

Mutta nyt ja edelleen ongelmana on lähetysnopeudet! Ihan sama mitä lähetän ja missä, niin nopeudet on jotain 1,5-max20kt/s. Vaikka lataajia olis kuinka paljon! Ja jos vaikka lähetän mesessä kaverille valokuvaa tai mitä vaan tiedostoa, menee yhden kuvan lähettämiseen ikuisuus eli useita tunteja tyyliin!

Mistä tämmöinen voi johtua?! Onko mun palomuurissa, modeemissa, jossain muussa jotain asetuksia missä olis vikaa? Laite on tommonen a-link rr24 ja sygaten palomuuri. Kukaan datapallo-kaverikaan ei oo osannut auttaa ja mä alan oleen jo epätoivoinen kun en saa tavaraa ulos!

Tää on varmaan joku ihan tyhmä ja yksinkertainen ongelma, vai pitääks mun vaan heittää tää kone ikkunasta.. tai sit hommata nopeempi yhteys ton 1/512 tilalle?

Kiitos taas kiltit ihanat!

8. NUIJJA

NUIJJA Active member

Trophy Points:
    66
    Last edited: Aug 14, 2006

Share This Page