lähiverkko ongelma

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by konne, Apr 14, 2007.

  1. konne

    konne Member

    Joined:
    Apr 11, 2007
    Messages:
    69
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Wlan toimii mutta kun laitan piuhalle piuhalle yhdistää nopeus 100mbs vaikka onkin 8mb mut ei se vielä haittaa ip ja dns ja muut tunnistaa mut sitten ei mee nettiin . Olen voinut muuttaa koneen asetuksia se ei ei päästä nettII lähiverkolla mutta wlan toimii täysin eli asetuksista kiinni oon asennulle dna levyllä uudestaan. Olisi mukava jos joku löytäisi syyn .Kiitos jo etukäteen. :)
     
  2. konne

    konne Member

    Joined:
    Apr 11, 2007
    Messages:
    69
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Sitten otan lähiverkko yhteys ominaisuudet ja oon tainnu muutta asetuksia tosta microsoft verkojen asiakas ja siitä sitten asiakas nii ei löydä mitään nii mitenkä saisin sen toimii tai millä levyllä on asennus levyjä ja wlan toimii.
     
  3. Lihi

    Lihi Regular member

    Joined:
    Jan 17, 2007
    Messages:
    232
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    APUA.. eihän tästä saa taas mitään tolkkua. Lueppas nyt itse nuo viestisi vielä kertaalleen ja lisää pisteet/pilkut. Lauseen rakennus muutenkin hieman hakusessa?

    Pääset siis WLAN:lla nettiin, mutta et verkkojohdon välityksellä?
     
  4. urnin

    urnin Regular member

    Joined:
    Jan 30, 2005
    Messages:
    326
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Minkä laitoit piuhalle piuhalle?
    Minkä nopeus 100 millibittisekuntia? Ja miten niin onkin 8mb?
    Paikallistin vian. Vinkiksi annan, että se alkaa kirjaimella k.
    Eipä kestä =)
     
  5. konne

    konne Member

    Joined:
    Apr 11, 2007
    Messages:
    69
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Juu se on 100 milli bittiä sekunnissa, vaikka sen pitäisi olla 8 mega bittiä. Viitsitekös antaa seuraavan kirjaimen vinkiksi se on varmaa O
     
  6. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Joined:
    Nov 23, 2003
    Messages:
    5,010
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    116
    Olipas taas niin epäselvästi kirjoitettua tekstiä On tällä foorumilla muitakin jotka ei käytä välimerkkejä, mutta ainakin he käyttävät suomenkieltä.

    Kun kytket sen koneen verkkojohdolla modeemiin kiinni niin modeemin ja PC:n välille muodostuu 100Mb/s(Megabittiä/sekunti) yhteys vaikka nettiyhteytesi olisi 8Mb/s. Ilmeisesti kone saa johdon päässä kyllä IP:n ja muut asetukset, mutta netti ei silti toimi? Enpä nyt heti keksi miksi ei toimisi...
     

Share This Page