Elikkäs tuli tuossa ostettua rinnakkaiskaapeli (cross-over), ja nyt olen tässä pähkäillyt kuinka saan luotua lähiverkon pöytäkoneen (Windows 7 Ultimate 32bit) ja kannettavan (Windows XP Home Edition) välille, siten että voisin siirrellä tavaraa koneelta toiselle? Jokin helppo (rautalanka kiitos) ohjeistus olisi nyt poikaa Eli jos mitenkään onnistuu, niin voisiko joku aiheesta tietävä kertoa sekä yksityiskohtaisen mutta helpon ohjeen? Koneiden välillä ei siis ole tällä hetkellä mitään muuta kuin tuo cross-over kaapeli, ei siis esim modeemi boksia. Ja kyllä, olen googlettanut ja metsästänyt ohjeita mutta mitään täysin valaisevaa en ole vielä löytänyt.
Älä sotke asiaan Seiskan "homoverkkoa"... Noo, ihan Mä$älläkin taisi olla ohjeet tuolle... http://www.howtogeek.com/howto/windows-7/share-files-and-printers-between-windows-7-and-xp/ jne.... T: Vesku
Kiitoksia linkistä, pitää tsekata kunhan kotio kerkiän.. Mutta tuosta uupuvat ainakin nopsaan tsekattuna XP:n asetukset.. Voi olla että en vain huomannut, mutta siis, mitä pitäisi XP koneen perään jotta yhteys syntyisi? Testailen tuon ohjeistuksen mukaan kuitenkin ja ilmoittelen että josko autttoi, eli kiitokset vielä kerran, mutta on todennäköistä että palaan vielä kyselemään, nyyppä kun olen näiden linkittämis/verkko asioiden suhteen.