Mä en suosittele emon valmistajan omaa diagnostiikka ohjelmaa, jos pelkkiä lämpöjä haluat tarkkailla. Paras lämpötilojen ja jännitteiden tarkkailuun tarkoitettu ohjelma on ehdottomasti MBM5.xxx! Siitä löytyy kaikki tarvittava ja kielipaketilla vielä suomeksi. Käy lataamassa osoitteesta: http://mbm.livewiredev.com/download.html Kaiken muun hyvän lisäksi tämä on ilmainen softa yksityiskäytössä!
MBM5:n asennus sekotti mun käyttiksen, ei suostunu poistamaan asennusta ja sain sitten koko roskan manuaalisesti korjattuu.. Hitto mikä homma. Sen sijaan Tyanin oma monitori näyttää mulle todella mukavasti lämmöt, jännitteet sekä tuulettimien nopeudet. Että vähän se kyllä riippuu tapauksesta sekä emon valmistajan softista mitä kannattaa käyttää. Sen lisäksi MBM5:n tekijällä ei oo velvollisuutta korjata softaansa sun takia mutta sun emon valmistajalla on kait kunniakysymys kuunnella sua jos sulla tulee niitten emon/softan kanssa ongelmia. Eli MÄ suosittelen emon valmistajan omaa softaa ellei se sitten oo joku pilipali softa johon on yritetty oleellisten ominaisuuksien lisäksi ympätä törkeesti "hienoja" lisäominaisuuksia kuten kahvinkeitintä ja kaikkea.