lämpötila

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by mika_n, Aug 6, 2004.

1. mika_n

mika_n Guest

onko windows xp saatavana semmoista ohjelmaa,millä pystyisin seuraamaan prossun ja emon lämpötiloja?

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  3. ConXioN

ConXioN Member

Trophy Points:
    16
    Myös emolevysi valmistajan sivuilta saattaa löytyä sellainen

4. Rawman

Rawman Regular member

Trophy Points:
    26

Mä en suosittele emon valmistajan omaa diagnostiikka ohjelmaa, jos pelkkiä lämpöjä haluat tarkkailla.
    Paras lämpötilojen ja jännitteiden tarkkailuun tarkoitettu ohjelma on ehdottomasti MBM5.xxx! Siitä löytyy kaikki tarvittava ja kielipaketilla vielä suomeksi.
    Käy lataamassa osoitteesta: http://mbm.livewiredev.com/download.html

Kaiken muun hyvän lisäksi tämä on ilmainen softa yksityiskäytössä!

5. ConXioN

ConXioN Member

Trophy Points:
    16
    MBM5:n asennus sekotti mun käyttiksen, ei suostunu poistamaan asennusta ja sain sitten koko roskan manuaalisesti korjattuu.. Hitto mikä homma.

Sen sijaan Tyanin oma monitori näyttää mulle todella mukavasti lämmöt, jännitteet sekä tuulettimien nopeudet.

Että vähän se kyllä riippuu tapauksesta sekä emon valmistajan softista mitä kannattaa käyttää.

Sen lisäksi MBM5:n tekijällä ei oo velvollisuutta korjata softaansa sun takia mutta sun emon valmistajalla on kait kunniakysymys kuunnella sua jos sulla tulee niitten emon/softan kanssa ongelmia.

Eli MÄ suosittelen emon valmistajan omaa softaa ellei se sitten oo joku pilipali softa johon on yritetty oleellisten ominaisuuksien lisäksi ympätä törkeesti "hienoja" lisäominaisuuksia kuten kahvinkeitintä ja kaikkea.

6. Rauhis

Rauhis Regular member

Trophy Points:
    26
    AIDA32
    näyttää kaiken muunkin kuin nuo lämpötilat,eikä sekota mitään.

Share This Page