Joo, Läppärin hankintaa olen miettinyt. Hieman olen netissä noita käynyt läpi, lähinnä Anttilan ja Gigantin sivuilta (koska ne luultavasti ovat ainoat paikat josta sen ostaisin, ehkä jokin Verkkokauppa.com vielä menee) Mitä siis läppäriltä haluaisin ovat: - Mielellään 17,3 näyttö, koska tulen luultavasti katsomaan elokuvia ja pelaamaan sillä - Kovalevy voisi olla suuri, 320 tai suurempi (voihan ulkoisenkin toki ostaa jos sattuu tarve) - Ramia varmaan 4gb - Webkamera ja hyvät liitännät olisivat kanssa plussaa Ja sitten olen tämmöisiä hieman katsellut (mielipiteitä?) Hp, Pavilion dv7-3115, 17.3" Acer, Aspire 8735ZG, 18.4" kannettava Acer, Aspire 7738G, 17.3" Onko muuten joitakin tietokone merkkejä mitä kannattaa mahdollisimman paljon vältellä? (Esim. Toshiban jotkut koneet vaikuttavat hintaa katsottaessa liiankin hyviltä) Ja tosissaanhan aion siis sillä pelata, katsoa leffoja, surffata netissä ja muuta tuollaista. Pelejä joita sen pitäisi ainakin pyörittää (kunnon grafiikoilla) olisivat Call of Duty 2 ja Call of Duty 4 (sekä mielellään muitakin pelejä, joita kauppoihin tulee) Kaikissa nykyisissä läppäreissähän on muuten WLAN tuki? Ja mihin ostaessa kannattaa kiinnittää huomiota (Esim. millainen näytönohjain ja prosessori kannattaa olla, ja mitä ei kannata olla) Läppärin pitäisi olla mielellään hintaluokkaa max. 700€ (ehkä hieman kalliimpi jos saadaan merkittäviä lisäyksiä) Vastauksia jos saisi mahdollisimman nopeasti niin arvostaisin todalla paljon. Kiitoksia kaikille jo etukäteen
Niin kuin sanottua jos haluat läppäristä pelikonetta saat pulittaa siitä 1500+Euroa. Noilla koneilla Cod2 pyörii varmaan ihan hyvin, mutta cod4 et saa pelattua siedettävästi muuta kuin Low-asetuksilla. Jos noista pitää päättää niin ottaisin varmaankin tämän
Muitakin vaihtoehtoja saa kertoa, vieläpä mielellään, ei ole noista pakko olla missään nimessä. Esimerkkeinä laitoin vaan
Eikös läppärienostojutut kuulu läppärit osastolle? Ja jos pelikonetta haluat tolla budjetilla niin sun tarttee ostaa keskusyksikkö.
Ai anteeksi, en huomannut tuota kohtaa ja ajattelin että se sitten tänne kuuluisi. Pystyykö joku siirtämään tämän sinne?
jos meinaat tolla hintatasolla pelailla, niin varmaankin kannattais ostaa pöytäkone eikä läppäriä. ja kannattaa miettiä että liikutteletko sitä konetta vai et. läppäri on kätevä kuljettaa mukana juu, mutta jos et sitä mihinkään ole kanniskelemassa niin osta se pöytökone!
No niin, siis kotonahan minulla on tämä pöytäkone (mikä on ihan tehokas kyllä noihin mitä teen) mutta ajattelin ostaa kuitenkin läppärin, koska saatan tarvita sitä tulevaisuudessa ja tulen luultavasti jonkun verran kuljettelemaankin sitä En siis pääasiassa pelaamiseen ole hommaamassa, mutta mielelläni sitäkin tekisin sillä... Kannattaako koneen muuten olla 32 vai 64 bittinen?
Jos haluat pelata, elä osta kannettavaa!! Puhun kokemuksella vaikka kone maksaa tonnin sillä en pelannut kauaan, ja ongelmat tuuletuksessa myös ovat olleet melkein järjestään joka kannettavassa mitä olen omistanut. Jos et pelaa silloin kannettavalla tekee jotain.