Läppäri ei suostu asentamaan mitään

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by noname., Mar 30, 2013.

1. noname.

noname. Member

Trophy Points:
    11
    Äitini syyttää minua siitä, ettei hänen läppärinsä suostu enään päivittämään mitään tms. Itse en mielestäni ole tehnyt mitään, mutta tälläinen ongelma on kyseessä:

Avast! kun näyttää välillä päivityksiä, jotka pitäisi ladata. Sitten kun menee painamaan asenna, se tössää sen jälkeen kun painaa esim. Adobe Airissa "I Agree" ja ei mene koskaan Installing-ruutua loppuun. Tälläinen viesti tulee: An error occurred while installing Adobe AIR. Installation may not be allowed by your administrator. Please contact your administrator.
    Olen kyllä kattonut että äiti on koneen järjestelmänvalvoja ja sitäpaitsi koko koneella on vain tämä äitin tunnus.

Ei myöskään anna mitään pelejä canyourunit.comista testata, joko sanoo jotain tai sitten ei tapahdu mitään.

Toinen esimerkki on se, kun avaa Microsoft Wordin työpöydältä ja tulee Windows Installer ohjelma, joka "Valmistelee asennusta". Kuitenkin, tässä lukee koko ajan valmistelee asennusta eikä mitään tapahdu. Sitten kun painaa "Peruuta", se lataa ja lataa jotain koko ajan ja lopulta sitten tulee joku virheilmoituslaatikko jossa lukee "Käyttäjä peruutti asennuksen"

Kuitenkin läppäri sentään asentaa

2. verovanki

verovanki Regular member

Trophy Points:
    38

Share This Page