Eli apua tarvitsisin uuden kannettavan hommaamiseen. Minecraftin olisi tarkoitus pyöriä sulavasti medium- jopa high asetuksilla. Jos budjetilla päästään sinne asti? Käytän paljon mm. Youtube 720p,Spotify,Skype jne. Näyttö voi olla 15-17 tuumaa (pienellä pelivaralla). Akkukestolla ei väliä, mutta kuten aina pidempi=parempi. Jäähdytys saisi olla kunnossa (meillä on takka lämmitystä varten...) Onko muuten Inteli:llä vai Amd:llä parempi integroitu näytönohjain? Käsittääkseni Intel johtaa prossuissa ja Amd näytönohjaimissa? Oliko liian vaikeat ehdot? Heittäkää jotain. Edit: laskettu vaatimuksia + löysin tämän: http://www.kannettavatietokone.fi/Tuotteet/NX.RZLED.010.html mitä mieltä?
Aika harvoin tulee läppärissä 1080p mutta jos budjetti joustaa niin tossa laatuläppäri MSI'ltä, ja kyl tolla pitäis Minecraft pyöriä. Tuossa on siis 15.6" Full HD näyttö, Windows 7 64-bit jne jne
minecraftin pelaamiseen löytyy vaikka kuinka monta hyvää läppäriä mutta toi 1080p videot ei kyllä pyöri kaikissa (esim mun miniläppärissä ei toimi edes 720p mutta se on vuodelta 2009 ja siinä on windows xp 1.6ghz intel atom p.s: minecraftkaan ei toimi siinä -.- mutta mun pöytäkonees toimii)
Jospa laskisin vaatimukseni 720p HD:n tasolle? ei tarvitsisi olla mikään uber näyttö kun laittaisin erilliseen kiinni voisiko pyöriä tuo 720p? Jos ei niin paras läppäri minecraftiin 600e. Onko ehdotuksia?
joo vie paljon vähemmän eli läppäriksi kai kävisi esim: HP 635 A1E55EA tuossa pitäisi toimia mutta en omista tuollaista eli en tiedä mutta tietojen perusteella mitä löysin niin pitäis toimia
Mites tuo aloituspostiin laittamani läppäri. Omaan silmään vaikutti aika hyvältä vaikka jotkut sanoo että acerin ja hp:n kannettavissa on huono jäähdytys?
Ei niissä huonoa jäädytystä mielestäni ole, ja toi aloitus viestisi läppäri on aika halpa teho suhteessa ja siinä varmasti pyörii mine ja 720p video mikä ettei 1080p videokin
Aceria karttaisin kuin ruttoa, itselläni ollut jo 2 Aceria, kummatkin vuoden jälkeen hajonnut. Joko emolevy rikki, tai prossu ylikuumentunut liian monta kertaa, kerran suli koteloakin! Joten suosittelen vaikka jotain MSI:n laatuläppäriä, jos meinaat jotain 1080p videoita ja Minecraftia pelata täysilläkin, ihan mikä tahansa MSI. Acer on merkki jota kannattaa karttaa... It's your choice bro.
ei budjetti veny tuonne Msi:n suuntaan ovat käsittääkseni aika hintavia ja ei siis ola pakollinen tuo 1080p 720p riittää myös hyvin. Eikä sen minecraftin tarvitse pyöriä ihan täysillä. Onko muita ehdotuksia tuon acerin tilalle? Alkaa olla aika paljon näitä Acer ongelmia nääs luettu. Edit: onko Acerissa jotain rakenteellisia heikkouksia muihin nähden? Taidan sittenkin katsoa korttini tuon Acerin kanssa koska minusta on ehkä jopa mukavaa näprätä noiden pikkuvikojen kanssa silloin tällöin. Sehän on kuin puzzle, Kun löydät ongelman ja ratkaiset sen niin onhan se palkitsevaa. (voi kuulostaa oudolta mutta tällainen minä olen )
Tässä olisi hyvä tarjous. Hinnasta lähtee 100e kun laittaa ostoskoriin. http://cdon.fi/kotielektroniikka/15..._intel_i7-2670qm_8gb_500gb_15.6_w7hp-19193322 Halvin i7 läppäri, jonka saat suomesta.