Omistan pöytäkoneen mutta olen hankkimassa myös pelikäyttöön soveltuvan läppärin koska asun kahdessa paikassa. Suosittelisitteko tätä http://www.gigantti.fi/product/tiet...JN510NC/packard-bell-easynote-15-6-kannettava ? Jos ette niin antakaa ehdotuksia. hintahaarukka 600-800e.
Tähän samaan topicciin laitetaan kysymys eli läppäri on easynote sj51 kolme vuotta vanha malli, jossa athlon64 x2 tk-55 1,8ghz ja muistia 1gb ja näyttis on geforce 7000m integroituna. Kokeiltu on myös 3gb keskusmuistilla eikä oleellista muutosta tule. Onko integroitujen kanssa homma näin aina että win7:lla fyysistä muista välillä jäljellä 0 pelkästään nettikäytössä, jos chromella useampi välilehti auki ?
Konehan on tarpeeksi vanha että voi olettaa että olet asentanu win7:n jälkikäteen, korjaa jos olen väärässä, onko kone win7 yhteensopiva?
terve! Haluaisin tietää, mikä emolevy näissä PB EasyNote SJ51 malleissa on ? Eli haluaisin tietää onko sata:a mahdollista saada nopeampi kuin 1,5 Gbit/s, koneen mukana tullut kovo on siis vain 1,5 ja muisteista, ainakin oma 800Mhz so-dimm muistini toimii tuolla nopeudella tukeeko nopeampia ? Emon bioshan on siis 12/07 ajalta.
No prossu onki tehokas.. Mun miniläppäri on paaljon tehokkaampi. Pelikäyttöön nui vai, kaatopaikalta vois löytyy parempii ;D
Näyttö pitää olla vähintään 14 tuumainen. Kättö on netti ja pelikäyttöön. (Sellainen jossa on tilaa latauksille. Ja myös muuten editointiin. Sellanen juu, joka kulkisi mukana.
Asus Ei tämän hintaluokan koneilla mitään uusia pelejä pelaa, mutta peruskäyttöön sopii. Tässä on yksi vaihtoehto.
Kyllä se nyt valven vanhoja pelejä ja the sims 2 ja paria muuta peliä pyörittää Ja voihan tuota ostaa ylimääräisen kiintolevyn jotta on muistia siihen pinnacleen ja sony vegassiin Kiitos!