Läppäri tukehtui asennusten jälkeen.

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Sanileid, Aug 29, 2011.

  1. Sanileid

    Sanileid Member

    Joined:
    Aug 29, 2011
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Olen uusi käyttäjä enkä tiedä minkä keskustelun alle tällainen melko noviisin tietokoneenkäyttäjän ongelma kuuluu?
    Minulla on Fujitsun n. 5v vanha läppäri, jossa on Win XP. Asensin koneelle Avast-virustorjunnan ja Alarm Zone palomuurin, jonka jälkeen kone tukehtui täysin. Se ei ota mitään komentoja vastaan, tiimalasi vain näytöllä. Muisti on melko täynnä, mutta ohjelmat asentuivat. Kone ei sulkeudu kuin virtanäppäimestä, mutta avautuu kauniisti, muttei esim ilmoita että se olisi suljettu väärin. Ja kun taas yritän tehdä jotain, tiimalasi jää näytölle. Minulla on uusi ulkoinen kovalevy, johon olin juuri aikeissa siirtää tavaraa, voisiko sitä hyödyntää tässä tukoksessa ja miten, kun mitään en pysty tekemään?
     
  2. Tupe77

    Tupe77 Regular member

    Joined:
    Apr 9, 2010
    Messages:
    271
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Poista Avast-virustorjunta ja ellei Avastin poistaminen auta niin poistat Zonenkin. Aloita Avastista. Jos et saa poistettua niitä normaalisti, yritä viansietotilassa. Eli F8-näppäintä käynnistyksen yhteydessä.
     
  3. Sanileid

    Sanileid Member

    Joined:
    Aug 29, 2011
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Se oli sitten siinä! Kiitos. Poistin molemmat vikasietotilassa ja tyydyn muihin ratkaisuihin. Löytyihän näille F-näppäimillekin käyttöä. :)
     
  4. Datanen

    Datanen Guest

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    5,322
    Likes Received:
    68
    Trophy Points:
    108
    Ja Asenna Avastin tilalle vaikkapa tämä: http://www.microsoft.com/fi-fi/security_essentials/default.aspx

    Windowsin palomuuri riittää, joten älä asenna muita hidastamaan konetta.
     

Share This Page