Sain tälläsen koneen n. puoli vuotta sitten. Alussa kone pelitti ihan hyvin, mutta kun kone tuli korjauksesta muutaman näppäimen takia, kone on alkanut tökkiä. Joka pelissä tulee fps droppeja, cs:ssä fps laskee 100:sta n. 20. Leffoja katsellessa, musiikkia kuunnellessa ja netissä surffailemisessakin tulee lagipiikkejä. Nämä kestävät n. 30 sec-2 min. Korjauksessa oli tehty näppäimistön vaihto ja BIOS:in päivitys. PC Wizard ja everest näyttää prosessorin lämmöiksi reilu 90 C idlessä, voiko muka pitää paikkaansa? Eikö koneen pitäisi hätäsammuttaa itsensä jos lämmöt on tuollaiset? Pelissä lämmöt kohoavat reiluun sataan noiden ohjelmien perusteella! Ennen korjausta mitään tälläistä vikaa ei ole ollut. Korjauksesta on jo pari kuukautta aikaa, aattelin kirjottaa tänne kun on alkanut vaivaamaan tää ongelma. Olen ajatellut asentaa windowsin uudestaan mutta koneen mukana ei tullut mitään windowsin levyjä. Olen formatoinut koneen pari kertaa - ei muutosta. Mikä voisi olla vikana?
Tämä kone siis kyseessä, ensimmäinen linkki ei ainekaan minulla toiminut... http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/237412
Tahtoo olla yleinen ongelma kannettavien parissa noi lämmöt. Itselläni oli myös samantapaisia oireita, teit sitten mitä tahansa. Puhdistin koneen sisällön pölykoirista ja ongelma hävisi sillä. En pitäisi noita lämpötiloja mahdottomana tuon tasoiselle koneelle - itselläni Amd Turion 64 2,00ghz kävi idlenä lähemmäs 80*C ennen puhdistusta. Suosittelen alkuun tarkistamaan koneen sisältä mahdolliset pölyt ja sen, onko prosessorin jäähdytys huonosti kiinni.