Katseli jo ennestään vastaavia aiheita, mutta yksikään ei oikein tuntunut vastaavan obgelmaani; Minulla lähtee läppäristäni 4-napainen s-video ulos. Telkkari on niin vanha, että siitä ei löydy muuta kuin pari scarttia takaseinästä. Minulla on käytössäni svideo->rca -liitin ja rca-johtoa sekä vielä scart-adapteri. Telkkarissa ei näy kuva (tosin käynnistyksessä näkyy) ja näytönohjaimesta ei pysty säätämään kuvaa näkyväksi telkaan, koska se ei ilmeisesti edes tunnista koko laitetta. Näytönohjaimen ajureina pyyhkii Intelin Extreme graphics for Mobile ja homma kusee. Kiitoksia mielenkiinnostanne.. =)
Ehkä tyhmä kysymys,mutta läppäreissähän on yleensä siinä näppäimistön ylärivillä näyttölaitteen vaihtonäppäin.Toimii yleensä esim.Fn-näppäimen kanssa,kun toisena näyttönä on vaikka projektori.
ricardo -> Joo, Fn + F3 vaihtaa näyttöä, mutta tällä ei ole vaikutusta asiaan.. mika-> Olen jo käynyt noita oppaita jo niin monta läpi että pursuaa jo korvista ulos.. Jos kenelläkään olisi omakohtaisia kokemuksia asiasta, Fujitsu-Siemenssiläisen koneen omistajat varsinkin.. Kikkelis-kokkelis, kohta lähtee kone vaihtoon!! (Et sattuis tarviimaan hyvää läppärii??) =)
Oletko varma,että scart adapterisi on "oikeansuuntainen".Eli oletko kokeillut tällaista. http://www.biltema.fi/osteri/data/Kuvat/24_188iso.jpg
Eli jos käynnistyksessä näkyy kuva TV:ssä niin silloin homma toimii. Windows:issa pitää valita vain oikea tila, eli tuolta Intel:in paneelista kun valitsee tuon TV:n päälle/toiseksi näytöksi niin pitäisi sen kuvankin näkyä Windows:issa.
Mulla oli kans ongelmia juuri Fujitsu-Siemensin läppärillä, mm. tuo fn-f3 ei toiminut. Kokeileppa tätä comboa: ctrl-alt-f3 huom! Videosoitin (windvd, bsplayer jne.) ei saa olla päällä näyttöä vaihdettaessa.
Oon käyttäny semmosta aika pulia scart-muunninta; siinä on stereoaudio in ja rca in ja scart out.. (eli puna-valko-kelta || scart) Pitää varmaan ostaa tollainen liitin, en oo tienny että siitä scartista pitää valita sisään/ulos.. Vai oisko mulla vika sitten siinä s-video -> rca -liittimessä? Sen toinen pää on 4-pinninen s-video ja parin tuuman johdonpätkän päässä on rca-naaras?? Onko TÄLLÄ sitten mitään väliä?? P.S. Kiitos kaikille kärsivällisyydestänne.. =)
Anteeks, pakko sanoo vielä Htm:lle, että sulta puuttuu yks H-kirjain tosta sun mieteleuseestas.. Kiitos.
Koitappa ottaa tv:stä antennin johto pois, mulla autto,antennin johto aiheutti häiriötä ja tv ei alkanu tunnistumaan ennenkuin otin antennin johdon pois..