Hieman juu offtopic, mutta kuitenkin. Elikkäs, irroittelin tässä läppärin kuoresta häiritseviä tarroja ja eräs ei lähtenytkään kunnolla, vaan jätti ikävän, hieman tulitikkuaskia suuremman, tahmaisen liimajäljen. Onkos kellään ollut vastaavaa ja/tai kokemuksia vastaavasta? Eli miten saan häiritsevän tahman pois? (huom, hiekkapaperivitsit on jo kuultu)
Itse oon onnistuneesti poistanu tarratahrat silleen et hieroo päälle kevysesti huulirasvaa ja sitte pyyhkii sitä jälkeä pois. Pinta jää yleensä tosin vähän rasvaseks mut sitä voi sitte poistaa jollain pesuaineella tai antaa kulua pois.
Etanolia voisi koittaa. Muovipinnan pitäisi kestää, mutta kannattaa kuitenkin koittaa varmuudeksi johonkin alapintaan ensin.
Itse pyyhin ne pois Isopropanolilla. Näillä liuottimilla kannattaa ensin kokeilla varovasti johonkin kohtaan ettei koko kone mene ikävännäköiseksi.
Se on hyvä jottas kynsilakan poistoaineet nykyään tuppaan olemaan asetooni vapaita tai läppärin kuoret alumiinia muuten saisitkin ostaa niitä tarroja tuon pläntin peittämiseen mitä asetooni tuollaiseen tavan kierrätys,muovinkansiin syövyttäisi.