Mitä läppäriä suosittelisit mulle työkäyttöön? Ei ihan pilipalia vaan kunnon kone. Olen aika tietamätön, vielä. Nettiyhteys tulee olla nopea. Ei siis pelikäyttöön. AnneMari
Onko koolla väliä ja mitä valmis maksamaan? Tässä olisi pari vaihtoehtoa aluksi Acer Toshiba Molemmat hyviä, tosin Aceria pidetään hiukan kehnompana kestävyyden takia.
Kiitos sinulle. Hinta pitää arvioida "sisällön" mukaan. Miksi Acer on huonompi? Mihin perustat sen? Itselläni on ollut HewlettiP kannettava ja Fujitsu. Fujitsu oli ihan peetä. Nyt on kotikäytössä Acer-kannettava. Ja aion ostaa huhtikuulla kunnon pelikoneen ( ei valmista pakettia).
Yleisesti ottaen olen kuullut Acerin olevan hiukan huono laatuisempi kuin muut ja kuulemma sen takuukorjaukset ovat aika hidasta hommaa. Ei kuulemma suju ilman ongelmia, tietysti poikkeuksia on. Itsellä Acerista sillai kokemusta, että tällä hetkellä hoidan yhden tutun Acer pöytäkoneen asioita, siitä kun meni emolevy rikki vasta puolenvuoden käytön jälkeen. HP koneet ovat hyviä, mutta kuulemma hiukan liikaa noita maanantai kappaleita joukossa. Fijutsun koneet ovat parantuneen siitä kun se erosi Siemensistä. Tässä hiukan vanhaa, mutta tietoa tuosta läppärien luotettavuudesta. Eli nyt olis työläppärin osto ja sit myöhemmin kunnollisen pelikoneen ostaminen. Nämä kannattaakin erottaa, sillä läppärin kanssa pelaaminen ei ole järkevää omasta mielestäni.
Henkilökohtaset kokemukset ei Acerista kummosia ole. Tosin en kalleimman pään laitteita ko. merkiltä ole testaillut, mutta keskiluokka/halvimmat on vähän tutumpia enkä erityisemmin oo laadusta vakuuttunut. Kaiken lisäks kaveri joka on työkseen PC koneita korjaillut ja laitellut on "kehunut" Acerin ylimääräisiä ohjelmistoja paskimmiksi ja yleistä laatua muutenkin vähä kehnoksi. Voishan tähänkin ketjuun heittää nää perinteiset linkit eli: Läppärien näyttikset paremmuus järjestyksessä Läppärien prossut paremmuus järjestyksessä HUOM. Laita molemmissa se täppi kohtaan "Show only notebook.."