Löytää wlanin mutta ei anna yhteyttä

Discussion in 'PS3' started by TheLucky, Nov 30, 2011.

  1. TheLucky

    TheLucky Regular member

    Joined:
    Jun 1, 2006
    Messages:
    738
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Morjens.

    Tuli tossa joku puol vuotta sitten hankittua ps3. Nyt vasta hokasin että tossa on myös langaton verkko ominaisuutena. Eilen aloin väsäämään sitä, puoltoista tuntia sitä väsäsin ja sitten en jaksanu. Tänään varmaan 2 tuntia yrittänyt saada sitä toimimaan mutta ei. Ainoo "eteneminen" on että olen saanut sen löytämään sille annetun ip:een mutta boksi ei suostu antamaan sille yhteyttä. Se kyllä löytää sen 100% voimakkuudella mutta ei vaan anna sille yhteyttä. Käytössä siis Elisa Viihdepaketti.

    Kun olen katellu tässä muitten ongelmista niin jotkut ovat sanoneet että suojauksen vaihto saattais auttaa mutta en löydä mistä sen voisi tehdä.
     
  2. ast87

    ast87 Member

    Joined:
    Mar 7, 2006
    Messages:
    58
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Menet purkin omalla ip:llä purkin sisälle ja vaihdat sieltä suojausta, esim wpa2 on ihan ok.
     
  3. mcmopo

    mcmopo Active member

    Joined:
    Jul 1, 2003
    Messages:
    1,507
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    68
    Muistaakseni Elisan/Saunalahden modeemeissa tuo muutos pitää tehdä elisan Omanelisan/saunalahden kautta.
     
  4. TheLucky

    TheLucky Regular member

    Joined:
    Jun 1, 2006
    Messages:
    738
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Siellähän mä olen yrittänyt pelleillä ja säätää mutta ei oikein ota ottaakseen. Siellä on esim. NAT osio missä voi sallia pelejä NATin läpi sekä X360 Live muttei Ps3 Networkia mikä on vähän outoa. Mutta tosiaan yritin siellä tutksiskella olisiko siellä mahdollista vaihtaa sitä. Tosin tulin siihen tulokseen ettei välttämättä edes ole suojausta sillä jos menem WAP2 ja laitan oikean salasanan niin se sanoo että "timed out" ja sanoo että saattaa olla väärä, mutta jos menen ilman suojausta niin se löytää ip:een muttei anna nettiä. Loin tosin natin läpi ip-osotteen jonka se löytää muttei se vaan saa sitä yhteyttä.
     
  5. Maakos_95

    Maakos_95 Member

    Joined:
    Dec 8, 2011
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Itellä sama juttu, ei löydä IP:tä ja laajakaistana Elisa Viihdepaketti... Mites ton nyt sais toimii, kun ei toimi edes langallisena, eikä syty se vihreä valo pleikkarin taakse, minkä pitäisi syttyä kun kytkee netti-kaapelin kiinni.
     
  6. saky97

    saky97 Member

    Joined:
    May 29, 2010
    Messages:
    50
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Itellä kyllä pelittää ongelmitta, ei ollu yhteydenmuodostamisessakaan mitää ongelmia.
    Varmistanu et kaikki koodit oikein?
     

Share This Page