eli löytyykö parempaa peli/elokuva kannettavaa kuin msi gx 740 http://www.jimms.fi/tuote/GX740-238NE?t=false ja tiiän, pöytäkoneella sais paljon paremman, ja ite 4/5 osaa ajasta kattelinki niitä, mutta toi kääns miettimisen kannettaviin juuri siirrettävyyden takia
No ei parempaa saa läppäristä tohon hintaan. Tosin pöytäkoneesta tohon hintaan sais jo tuplasti tehokkaamman ja paremman pelimukavuuden (desktop ja iso näyttö).
tiiän, ja olen kasaillukkin x6 prossu, gtx 460 ja 23¨¨ näytöllä, mutta kuitenkin ehkä kerran pariin kk pitää saada siirrettyä nii kyllä houkuttas toi+läppäriä voi käyttää ukkosellaki, kun kaupungis on julkinen langaton eihä sillä voi pelata/ladata mutta normi käyttö
Kyllähän sillä voi, muttei siinä paljoa järkeä ole. Oppii viimeistään silloin irrottelmaan koneesta johdot kun se ukkonen iskee.
Näin on. Kyllä sen sittn muistaa, kun vahinko käy. Mutta itse asiaan, miten olisi pöytäkone ja joku edullinen (mini)läppäri.
naah, ei oikee järkee, kun on jo vanha 14 tuuman läppäri kouluun tekstieditoriks ja sen aijon jättää sinne niin tarviisin kotiin+matkoille kunnon läppärin kun sillä voi sitte niin autossa takapenkillä kun junassakin pelailla/katella leffoi, nii kyllä mä taijan (sittenkin 2-3kk pöytäkoneen miettimisen jälkee) kallistua ps. kun mulla on intti tossa vuoden päästä keväällä(tod näk) niin tietääkö joku saaks sinne napata läppärin mukaa
Tämmöinen uusi keksintö on tullut markkinoille nimeltään UPS. Ei ainakaan heti kannata ottaa. Ne kertovat kyllä siellä tai voi jopa itse käydä kysymässä saako siellä olla läppäriä. Mikäli saa tuoda, niin sitten ensimmäisillä viikonloppuvapailla otat kotoa matkaan. Yleensä taitaa kuitenkin saada, mutta käyttö vain vapaa-ajalla illalla. Loppuajasta sitten ole mitään väliä mitä sinne tuo. Meillä oli Xbox ja TV josta sitä pystyi pelaamaan.
Olen kyllä tietoinen uupeeässästä. No eipä se paljoa auta jos se laitetaan maadoittamattomaan pistorasiaan.
noonni mutta pääasia on siis että tohon hintaan ei parempaa saa, kun viellä ne reppu ja hiiri (kai) tulee mukana, ainakin asiakaspalvelu sano nii
Siis tarkoitin, että johto oli seinässä maadoitetussa pistorasiassa, että tapaturma ei johtunut pistorasiasta eikä liitännästä. Kävi jotain muuta, UPS ei toiminut