Peace :=) Millainen johto (onko sillä jotain tyyppinimeä) pitää hommata, jos haluan ajaa leffoja tietokoneelta TV-ruudulle? Mitä muuta pitää ottaa huomioon? Thanks,
Johdosta käytetään nimeä S-vhs, jollainen lähtö on melkein jokaisessa näytönohjaimessa, joissakin saattaa olla myös parempi digital video ulostulo. tollasilla johdoilla pärjää kunhan tv:ssä on tarvittavat liitännät, jos ei niin ainahan voi turvautua jonkinlaiseen adapteriin =)
Oikea nimi kaapelille taitaa olla s-video. Tarkasta, että tv:ssä on s-videokanava ja miten s-kanaapeli liitetään televisioon. Ts. tapahtuuko liittäminen scart-liittimen kautta vai suoraan s-videoliittimeen. S-videota varten on saatavana scart-adaptereita jossa on s-videoliitin. Mikäli haluat siirtää myös äänen niin sitä varten tarvitset oman johdon.
ja tarkista myös että näytöohjaimessasi on s-video lähtö eikä esim. pelkkä komposiitti...varmistu myös että TV:si tukee s-video lähetysty(jos on esim. pelkkä scartti sisän ni telkku ei välttämättä tue s-videota, jolloin kuva tv:ssä näkyy mustavalkoisena) komposiittia tukee kaikki telkut missä on scart-in.
Moi! Mulla on sellainen Titanium 4200 näytönohjain. Ja itse asiassa telkkaria en vielä ole hakenut, mutta tänään pitäis joku hakea tuolta "Se on vain tyhmää maksaa liikaa..." ketjusta :=) Suosituksia, millainen kannattaisi ostaa ja millä ominaisuuksilla? Hintahaarukka vois olla sellaiset 400-800 euroa? Kiitos vastauksista!
No en tiedä gigantin hintaa, mutta panasonic 28" widescreen on hyvä vaihtoehto - nämä on tietty aina mielipidekysymyksiä. ainakin konepisteessä alle 800€ https://www.konepiste.com/cgi-bin/list.pl?category=133. Mutta kun gigantin hintoja en tiedä suosittelen käyntiä paikalla ja katso itse kuvien laatua. yllä olevassa linkissä on kyllä myös pätevä sony alle 800