latasin windows xp pro:n itelleni torrentista ja kasasin koneen. ajattelin et pystynkö asentaa tuon käyttiksen koneeseeni?? miten?
Minulta saat vihjeen miten saat XPn: Mene kauppaan ja osta se. Saat aidon käyttiksen ja hyvän mielen kun olet tunnollinen kansalainen.
Se ware asennetaan koneeseen täysin samalla tapaa kuin ihan alkuperäinenkin windows. Erona on, että se ware ei mene aktivoinnista läpi ilman laillista avainta ja lopettaa toiminnan 30pvä jälkeen.
Tässä tapa jolla saat lataamasi windowssin toimimaan: http://www.microsoft.com/finland/pr/press/genuinekit.mspx Microsoft tuo markkinoille uuden Genuine Kit -tuotteen, jolla laittoman Windows XP Professional –käyttöjärjestelmän voi helposti lisensoida. Tuotejulkistus kuuluu osana äskettäin lanseerattua käyttöjärjestelmän aitouden tunnistavaa Windows Genuine Advantage (WGA) –ohjelmaa.
Höpö höpö jos se on ware niin se ei edes kysy aktivointi avainta.Ainoa että päivittäminen on hankalampaa.Enää ei omasta mielestäni kannata laittaa rahoja xp kun Vista on jo melkein kaupassa.
Ware ei tarkoita, että se olisi valmiiksi haksattu versio. Ware on vain laittomasti levitetty ja ladattu.
Entäpä jos tässä torrentissa onkin aktivointikoodi mukana ? Eräs mesekaverini on töissä isossa pc firmassa ja koska muutama kk sitten olin WinXPPro:n tarpeessa niin hän laittoi laillisen version XP:stä torrentiin, sen pystyi aktivoida niin monta kertaa kun on tarvis ja aktivointikoodi on mukana. Mistäs sitä tietää jospa hän latasi juuri kyseisen torrentin
Laillisuus häviää siitä sen siliän tien kun sitä seriaalia käytetään muussa käytössä kuin mitä firman ja MS:n sopimuksessa on sovittu.. Jos firmalla on volyymilisenssi, niin sen piiriin taitaa mennä työntekijöiden koneet - mutta ei "työntekijän kaverin" koneet. Käytännössähän tuota on paha mennä tutkimaan, mutta jos jotain kautta asia paljastuu niin sopimusrikosta alkaa nakki napsumaan..
latasin samalla aktivointi koodinkin, mut aattelin lähinnä sitä et mitä kaikkee mun pitää polttaa levylle? ( minkä nimisiä kansioita..?) se on muuten englannin kielinen saaks sitä mitenkää suomen kieliseksi?
Kun asennat voit valita kielen, mutta suomi ei pakolla ole siellä. Ja olen kyllä niin ymmärtänyt että kun ladataan, niin ladataan image, siellä saattaa olla tietty muutama kansio mutta ymmärsin näin että poltat sen imagen ainoastaan levylle.