Käyttis on xp. Yritin liittää kovalevyn koneeseen sandberg all in 1 usb hdd link -adapterin avulla. Kovo ei näkyny omassa tietokoneessa, joten yritin mennä kattomaan laitehallintaan, josko se näkyis siellä. No yritin avata laitehallinnan mutta valittaa "Luokkaa ei ole rekisteröity". Nohh sen jälkeen löysin netistä jonkun ohjeen missä käskettiin tekemään muutaman pienen muutokseen rekisteriin. Yllätysyllätys rekisterieditori valittaa samaa, eli luokkaa ei ole rekisteröity... Yritin sfc /scannow, mutta ilmeisesti ongelman korjaamiseen tarvii xp -cd:n, ja eihän mulla semmosta oo, enkä vielä oo jaksanu ladata ja polttaa semmosta ku tää kone toimii muutenki nii huonosti. Mites pitäs toimia että pääsis laitehallintaan? pitääkö vaan hankkii xp -cd? Kiitos.
Usbin kautta saa 5V, jos virta piisaa. HUOM. Kytke USB-liitin tietokoneeseen sen ollessa käynnissä. IDE-levyt täytyy asettaa ennen liittämistä MASTER-tilaan.
Tässä adapterissa on myöskin iha oma poweri millä saa sata ja pata levyihin virtaa. Niinku edellä mainittiin ni mahollisuus on kanssa usb:llä ottaa virta koneesta. Nää mun kovot toimii 5V jännitteellä 650mAh virralla ja usb portista tulee 500mAh ni en tiiä et miten sitte toimis. Käytän noita nyt tolla erillisellä virtalähteellä. Nytte oon saanu näkymään noi levyt mutta toisessa ei onnistu alustus jostai syystä ja toisessa näkyy olevan yhteensä 4gt tilaa, vaikka se on 320gt levy. Ja siihen ei saa tehtyä uusia osioita eikä sitä 4gt osioo saa laajennettua. Tää kyllä taitaa kuuluu tonne rauta -keskusteluun. Mutta vielä tosta laitehallinnasta ja rekisterieditorista senverran että olis kiva saada ne toimimaan. Miten onnistuis? Palautin koneen aiempaan palautuspisteeseen, mutta ei se auttanu mitään.