Voisko laitevertailuun laittaa tietokonekaiutin/kaiutin osion? En ainakaa ite löytäny (korjatkaa jos oon väärässä). Siitä vois olla hyötyy sit ku ostaa uusia kaiuttimia itelle. mulla on nyt logitech x-530 5.1 kaiuttimet ni haluisin antaa arvosteluu siitä Oisko mahollista saada semmosta osioo sinne. Veikkaan että jotkut muutkin haluis sitä.
Kuulokkeet tullaan varmaankin lisäämään lähiaikoina. Kaiuttimien suhteen ihan sellainen kymysys, että mitenkäs erotellaan PC-kaiuttimet ja ns. hifikaiuttimet teknisesti toisistaan, että voidaan tehdä molemmille oma alueensa?
Tämä onkin hyvä kysymys. Itse en ainakaan heti keksi tuohon vastausta miten ne teknisesti eroteltaisiin, tosin en mikään hirveä hifisti olekaan. Voisihan tähän tehdä kylmän rajauksen valmistajan perusteella? Creative, Logitech, Labtec jne. Vaikka näissäkin taitaa loppujen lopuksi tulla vastaan kysymysmerkkejä ja "harmaalla alueella" liikkuvia valmistajia...
Totta. Esimerkiksi Acoustic Energy Aego M:t on melko selkeät tietokonekaiuttimet, mutta taas Aego T on täysipainoinen hifijärjestelmä, joka hakkaa jopa yli 1500 euron hintaisia kaiutinjärjestelmiä. Tosin jos joku haluaa hieman enemmän kaiuttimiltaan (kuten allekirjoittanut), niin periaatteessa en näe mitään pahaa aktiivikaiutinten listaamisessa. Ongelmaksi tosin noussee lähinnä se, voiko tuohon listata sitten näiden aktiivikaiuttimien hintoja esim. Thomannilta ja onko tapauskohtaisesti kyse paketti-, pari- vai yksittäishinnasta.
Eikös myös hinta kerro pitälti hifi-kajareista. Toki ei aina saa luottaa suoraan siihen hintalappuun, mutta tuskin esim. Creative T3100-kajareiden hinta menee yli 500 euron/kpl.
Kuulokkeet taitaa jo löytyä laitevertailusta? Kannatan kaiuttimien lisäämistä Edit: Huomasinkin, että oli vähän vanhempi thread, unohtakaa kommenttini.