koitan asentaa erästä ohjelmaa, nii kone lykkää tällästä nenän eteen: järjestelmä-DLL user32.dll on uudelleensijoitettu muistissa. sovellus ei toimi asianmukaisesti. DLL C:\windows\system32\shell32.dll uudelleensijoitettiin, kosk se käytti muistialuetta, joka on varattu windows NT:n järjestelmä-DLL:lle Ota yhteys ohjelmiston toimittajaan uuden DLL:n saamiseksi. mikä neuvoksi ? olen tässä koittanut 2 windowsin jotain päivitystä laittaa eivätkä nekään ole tehonneet.
nooh miten tämän sanoisi... en päässy ekalle sivulle ellei ole ie:tä. no sain ladattua ie:n.. kylläkin ilman lisäosia. pääsin microsoftin sivulle, no nyt en pääse eteenpäin koska tämä sama alkuperäne ongelma estää mua lataamasta ie:n lisäosia joiden avulla pääsisin microsoftin sivuissa eteenpäin. eikä mulla oo harmaint haisuukaa mihi päivää palauttaisin tän järjestelmän.
mulla on ollu pari kertaa sama ongelma ja en ole saanu korjattua sitä tolla microsoftin sivun ohjeella,toi vika johtuu päivityksien jostain ristiriidasta,pääset siitä eroon kun poistat päivityksen > suojauspäivitys windows XP:lle (KB925902) eli mene ohjaus paneeliin ja sieltä valitset lisää tai poista sovellus ja sit poistat ton päivityksen,kun valitset poista niin siinä aukee ikkuna missä se herjaa et nämä sovellukset ei ehkä toimi jos poistat päivityksen ja siinä on pitkä lista softia,mut siitä ei kannata välittää ei se vaikuta niihin mitenkään ja sit kun olet sammuttanu koneen ja uudestaan käynnistäny niin sit olet päässy eroon tosta herjasta,mä olen tehny silleen et kuin olen asentanu ne softat mitä tarviin niin asennan sen päivityksen takasin..