Lan ei pelaa!

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by spr2900, Jun 14, 2008.

  1. spr2900

    spr2900 Member

    Joined:
    Jun 14, 2008
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Elikkä modeemissa on kolme konetta kiinni, kahdella pystyy pelaamaan vastakkain ym. Mutta kolmannessa (johon vaihdettiin juuri emolevy) ei pelaa lani, lan peli kyllä näkyy pelien selaimissa mutta ei pysty yhdistämään . Olen koittanut ilman palomuuria ym. Siinä koneen Tapahtumienvalvonnassa tulee error Service control manager : The MSICPL service failed to start due to the following error: The system cannot find the file specified..

    Voiko lan ongelma johtua tästä? mikä avuksi?
     
    Last edited: Jun 14, 2008
  2. afterwin

    afterwin Regular member

    Joined:
    Mar 27, 2005
    Messages:
    1,338
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Jos haluat jotakin apua ongelmaasi niin kerro mikä modeemi sinulla on. Samoin voidaan tarvita tietoa mikä tai mitkä palomuurit on käytössä. Ehkä sekin tieto on tarpeen mistä pelistä on kysymys.

    Testaaminen ilman palomuuri tulikin jo.

    Mikä emolevy? Tuo MSICPL viittaa msi:n emoon.

    Muuten en ehkä pysty auttelemaan kun eivät nuo pelaamiset oikein kiinnosta.
     
  3. spr2900

    spr2900 Member

    Joined:
    Jun 14, 2008
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Emolevy on MSI pm8m-v , Modeemi on zyxel prestige 600 series, mutta en usko että johtuu modeemista , koska muissa koneissa lan on toiminut ilman mitään asetusten muuttamista. Ja peleistä olen kokeillut monenlaisia joten en usko että niistäkään johtuu, kun jokaisessa pelissä sama ongelma, näkyy muttei voi yhdistää.

    Mutta koneesta näkyy kyllä pingaamalla toiset koneet.
    Kumma on ongelma.
    Voisikohan johtua mitenkään verkkosovittimesta? tai sen ajureista?

    Niin ja tiedostojen jakokaan ei kovin pelaa, sitä konetta ei oikein millään saa samaan työryhmään näkymään. Siinäkin olen kokeillut kaiken maailman ohjattuja verkon tekoja.
     
    Last edited: Jun 15, 2008

Share This Page