LAN paikkoja?

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by kompuutte, Aug 11, 2009.

1. kompuutte

kompuutte Guest

Hei!

Ollaan ajateltu tiimin kanssa lähtee laneille jonnekkin. Meitä lähtisi 6-8, eli jonkin verran iso huone pitäisi olla. Haluaisimme siis vuokrata jonkin paikan LANia varten. (cpt. obvious :))

Siellä kuuluisi olla sähköt ja netti. Plussaa tietysti jos siellä olisi myös pöydät ja tuolitkin. :)

Tietäisikö kukaan teistä mitään paikkaa minne voisimme mennä laneille?

Last edited by a moderator: Aug 11, 2009
  2. Repolaine

Repolaine Guest

Itse olemme vuokranneet erään baarin "privaattiosaston" käyttöömme polttareiden jatkoja varten. Hinta ei ollut paha, ja nettikin löytyi. Huoneet olivat eristetty itse ravintolasta, jolloin toisesta ovesta pystyi tilaan pääsemään myös ravintolan sulkeutumisen jälkeen.

Olen kysynyt myös oppilaitoksien luokkahuoneita laneja varten, mutta omalla paikkakunnalla järkyttävä ajatus. Jo pelkällä aulalla oli tuntivuokra, kuten myös vessoilla ja itse luokkahuoneilla. Vaikka pieni maksu olisikin järjestetty, vuorokauden vuokra olisi ollut lähemmäs 600-700 euroa. Alennuksiin ei mitään mahdollisuutta.

Sitten on se yleisin, eli jokun kaverin kotona/vanhemmilla. Riippuu tietysti lanittajien ikäluokasta, ja ovatko tietokoneet omia vai perheen yhteisiä. Jos tämäkään ei onnistu, niin se on valitettava kyynel.

Share This Page