Langaton ethernet?

Discussion in 'PS3' started by hemmokova, Sep 20, 2008.

  1. hemmokova

    hemmokova Guest

    Moro!

    Ajattelin tässä liittää ps3:ni nettiin, mutta ei oikeen kiinnosta ostaa uutta ethernet johtoa ja ruveta vetämään sitä eri huoneeseen ;)
    Niin teidättekö mitään hyvää langatonta ethernet liitäntää joka toimis ps3:ssä? (vai onko langatonta ethernettiä olemassakaan)

    -Kiitos
     
    Last edited by a moderator: Sep 20, 2008
  2. vempula

    vempula Regular member

    Joined:
    Aug 8, 2004
    Messages:
    288
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Eiköhän mikä vaan WLAN boxi sovi yhteen pleikan kanssa. Vai mistä tässä on kyse?
     
  3. hemmokova

    hemmokova Guest

    Ok, mistä näitä WLAN boxeja sais ostettua halvalla?
    Jos liitän tuon WLAN boxin ps3:seeni niin pääsen nettiin? Vai?
     
    Last edited by a moderator: Sep 20, 2008
  4. trage

    trage Regular member

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    378
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Pleikka 3:sessahan on jo langaton valmiiksi sinun täytyy siis ostaa adsl boksin kaveriksi sellainen langatonta singaalia lähettävä boksi...eli aluksi olisi kiva tietää minkä merkkinen on adsl boksisi...???tai toinen ostat uuden "adsl boksin" missä on jo valmiiksi langaton
     
  5. hemmokova

    hemmokova Guest

    adsl boxi on merkiltään SpeedStream
     
  6. KingSpy

    KingSpy Regular member

    Joined:
    Dec 30, 2007
    Messages:
    107
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Luulisin ettet tarvitse muuta kuin WLAN-tukiaseman jonka liität ethernet piuhalla adsl boksiisi.Itse suosittelen Buffalon WLAN-tukiasemia joissa on AOSS-toiminto. Tuolla AOSS-toiminnon avulla PS3 verkkoon konffaus tapahtuu parilla napin painalluksella, valitsee vain pleikan asetuksissa AOSSin ja painaa AOSS nappia tukiasemasta niin se säätää automaattisesti kaikki salaukset ja muut asetukset. Asennus on helppoa aloittelijoillekkin, itsellä on Buffalon WHR-HP-G54 jossa on AOSS ja hyvin on toiminut,suosittelen.
     
  7. trage

    trage Regular member

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    378
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Eli kaiketi tuossa Speed Streamissä ei ole langatonta???jos ei niin KingSpy ehdotti hyvän vaihtoehdon tai Zyxell itse vaihdoin Telewellin Zyxeliin eikä mitään vikaa ole ollut
     
  8. Ricky19

    Ricky19 Member

    Joined:
    Nov 15, 2008
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Morjes,
    täytyy aluksi pyydellä anteeksi tyhmää kysymystäni ja varmasti kysymykseeni ja ongelmaani on jo olemassa ratkaisu mutta en löytänyt.

    Eli kysymykseni on seuraavanlainen:
    Ostin ps3:sen pari viikkoa sitten ja aluksi vain tutustui laitteeseen tai tarkemmin ottaen pelasin nhl 09-peliä ilman nettiin menoa. Nyt olen pari päivää yrittänyt päästä langattomasti nettiin, pleikka löytää tukiaseman mutta signaali on vain 40-50 prosenttia( vaihtelee), mutta ei suostu päästämään minua kirjautumaan pleikasta nettiin.
    Olen tehnyt kaiken mihin minä kykenen (ja se ei ole paljon) mutta samalla kun yritän kirjautua nettiin niin normaali internetyhteys tietokoneeseen tökkii ja kadottaa langattoman netin, voiko tämä olla mahdollista...

    1. Kuinka iso signaali pitää olla?
    2. Onko jotain tiettyä modeemia tai modeemia, mitä voisitte suositella käyttöön yhdessä pleikan kanssa?
     
  9. tasa4

    tasa4 Member

    Joined:
    Nov 12, 2008
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    itelläni on a-link rr24ap(+), toimii hyvin, signaali tais olla jotain 70-80%.
     
  10. McTre

    McTre Regular member

    Joined:
    Mar 19, 2008
    Messages:
    490
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    onko naapureita jolla on WLAN ? Toimiiko pleikkarin nettiselain ?
    Mitä pleikarisi kertoo kun olet laittanut siihen asetukset ja testannut netin ? mikä NAT-tyyppi ?
     

Share This Page