Langaton hiiri

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by jp.69, Sep 19, 2003.

1. jp.69

jp.69 Guest

Ostinpa tässä joku aika takaperin langattoman hiiren ja näppiksen mutta huomasin että hiiressä ei kestäny paristot edes 1 kk.
    Kysyisin vain että onko sitä markkinoilla optista langatonta hiirtä jonka voisi käytön jälkeen laittaa esim. lataukseen omaan asemaansa ja olisi seuraavalla kerralla valmis käyttöön.

2. erkpa

erkpa Member

Trophy Points:
    11
    Logitechin MX700 Cordless Optical Mouse on ladattava malli. Kaverini ainakin suositteli minulle sitä.
    Itselläni on tosin Microsoftin IntelliMouse Explorer joka on langaton pattereilla toimiva optinen hiiri, joka kokemukseni perusteella on hyvin vähä ruokainen runsaassakin käytössä.

3. Kondis^

Kondis^ Member

Trophy Points:
    16
    Minulla on Microsoft wireless optical mouse blue, ja kyllä tuossa ainakin patterit kestää riittävän kauan (varmaan joku 3-4kk) vaikka tuo vastaanotin on eritasolla ja aika kaukana hiirestä.

Ja kun tässä koneella tulee oltua niin kyllä se on käytössä lähes 24/7 :)

4. toukkaman

toukkaman Guest

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=5052575

Tuossa on huuto.netissä, verkkokaupalla myynnissä MX700. Voit saada hieman normaalila halvemalla.

Minulla on itsellä kyseinen hiiri ja hyvin on tähänasti toiminut. on maahantuojan 5 vuoden takuukin. On kohtalaisen hienon näköinenkin.

5. dewon

dewon Member

Trophy Points:
    11
    Höm..
    Itse suosittelisin, että ostaisit 4kpl accupattereita. Eli kun vanhat loppuvat niin laitat ne vain lataukseen ja täydet hiireen sisälle ja kun ne loppuvat niin vaihto taas jne.
    Eikä se nyt paha homma ole niitä kerran kk:ssa vaihtaa;)

6. dodi

dodi Member

Trophy Points:
    11
    Minulla ongelmana löytää sopivat akkupatterit
    hiireen. Minulla on microsoftin explorer intellimouse 5-näppäiminen hiiri ja siinä ei taho patterit kestää.
    Hiiri käyttää normaaleja aa LR6 1.5V paristoja
    (eli ihan normaaleja), mutta nykyiset akkupatterit taahtoo olla kaikki 1.2V:a ja ne ei toimi. Mistähä mahtaisi löytyä normaaleja
    akkupattereita ja laturi, kun verkkokaupastakaan ei näyttänyt löytyvän?

7. bscd

bscd Active member

Trophy Points:
    66
    Kyllä mulla ainakin on logitechin cordless desktop deluxe toiminut aivan moitteetta jo 6kk. Ja logitechin vanhempi-mikä-lie melkein vuoden. Tuossa vanhemmassa on käyttöetäisyys tosin vain 20cm, uudemmassa n.5 metriä. Voin lämpimästi suositella Logitechin tuotteita.

Tuossa Deluxessa vielä sellainen hyvä puoli, että jos talossa kulkee antennikaapeleita seinissä, niin ei muuta kuin lähetin kaapelin viereen ja näppistä/hiirtä voi käyttää koko talossa ;)

Last edited: Oct 31, 2003

Share This Page