Langaton netti ei yhdistää hitaasti tai ei avaa sivuja

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by juokaljaa, Feb 19, 2007.

  1. juokaljaa

    juokaljaa Member

    Joined:
    Nov 27, 2005
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Eli minulla on sellainen ongelma kun menen nettiin niin saan googlen auki ja vaikka pari muuta pientä sivua mutta sitten kun koitan mennä vaikka ircciin niin se avaa vaan yläosan ja näyttää kun se edelleen lataisi jotaki siinä sivulla sama juttu hotmail.com sivustolla ja monella muulla eli ei avaa sivua. On yhen megan langaton netti RlinkWireless ja adsl boksiin on kytketty A-link langaton boksi virus turva on Norman ja oon sallinu kaikki portit yms. mitä sieltä voi sallia ja silti netti avaa sivut hitaasti vaikka avasi pari päivää sitten nopeasti sitten se yhtäkkiä rupesi menemään hitaaksi.. tarvisin viisaiden neuvoja. Kiitos jo etukäteen.
    Ps. minulla on Elisan netti
     
    Last edited: Feb 19, 2007
  2. Massikka

    Massikka Regular member

    Joined:
    Apr 6, 2006
    Messages:
    121
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kaverillani oli samanlainen vika. Kävin kattomassa sillä ja oli ihan uus kone ja F-Securesta kaikki portit oikein, mutta päivityksiä ei tullut ja netti aukesi todella hitaasti. Ongelmaa en löytönyt ja kehotin soittamaan palvelun tarjoajallle ja vika oli siellä päässä. Liekö oisiko sinulla sama vika.

    Kannattaa myös kokeilla piuhan kanssa, jos sillä lähtis pelaa nopeemmin.
     
  3. juokaljaa

    juokaljaa Member

    Joined:
    Nov 27, 2005
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    joo elikkä on tässä samassa talossa missä tuo kone on niin koneella missä on piuha kiinni ja netti toimii hyvin mutta hidastelee tolla mun koneella tuola yläkerrassa missä on se langaton että uskon että siinä A-link boksissa on vika tai jossakin en tiedä.. lieneekö portit väärin tai muuta.
     
    Last edited: Feb 19, 2007
  4. eftu

    eftu Regular member

    Joined:
    Mar 29, 2005
    Messages:
    165
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26

Share This Page