Langaton verkko katkeilee

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by zorpas, Sep 14, 2007.

  1. zorpas

    zorpas Member

    Joined:
    Sep 14, 2007
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Joo elikkäs ostin joku aika sitten acerin läppärin, jossa vista käyttöjärjestelmä ja a-link rr84ap langattoman adsl modeemin. Kodissani oli etukäteen laajakaista ja pöytäkone jossa xp. Kytkin langattoman modeemin kiinni vanhaan koneeseen. Siispä pääsin pöytäkoneella nettiin ja läppäri joka oli viereisessä huoneessa sai myös yhteyden. Mutta läppärin yhteys rupesi katkeilemaan ja siirsin tämän uuden modeemin ihan läppärin viereen, mutta ongelma jatkuu edelleen. Olen mielestäni tehnyt kaikki ohjeiden mukaan, mutta yhteys katkeaa aina tietyn väliajoin. Joskus se kestää useita tunteja, joskus taas puhutaan minuuteista.Ja tämän jälkeen ei yhteys palaa ennenkuin on buutannut modeemin, vaikka tämä kyseinen yhteys näkyy edelleen langatonverkko listassa. Modeemi sijaitsee metrin päässä eikä siinä ole lähettyvillä mitään joka sitä häiritsisi. Signaalin voimakkuus näyttää aina erinomaista tai hyvää. Jos joku viisaampi voisi millään auttaa minua tämän rasittavan ongelman kanssa niin olisin varsin kiitollinen.
     
  2. zorpas

    zorpas Member

    Joined:
    Sep 14, 2007
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    onko mahdollista että nämä p2p ohjelmat aiheuttavat tätä yhteyden katkeilua? Jos näin on osaako kukaan sanoa mitenkä tämän ongelman poistaisi siis jotenkin muutenkun että ei lataile mitään..
     
  3. tonesi

    tonesi Member

    Joined:
    Jun 7, 2007
    Messages:
    24
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    mulla vähän samanlainen ongelma. kun koneen avaa niin nopeus täydet 54 ja tippuu itekseen ja katkoo yhteyden... oletko yrittänyt päivittää verkkokorttia? se voi auttaa.
     

Share This Page