ZYXEL NWD310N 802.11N WLAN PCI ADAPTER ZYXEL G-302 54 MBPS WLAN PCI ADAPTER Kumpihan nuista on yhteen sopiva tuon zyxel p-660hw-D1 Modeemin kans vai onko kummatkin kyselen koska tarvis pöytäkoneeseen
Omasta kokemuksesta voin sanoa että usb-väyläisillä sovittimilla saa paremman kuuluvuuden, PCI korteissa antennit jää yleensä ikävästi koneen taakse sen johto sekamelskan keskelle. Noista korteista molemmat käy. NWD310N on N-sarjalainen kortti mutta et hyödy siitä mitään koska tukiasema (modeemi) on G-sarjaa, toisaalta tämä on sijoitus tulevaisuuteen jos joskus päivität tukiaseman. G-302 on myös G-sarjalainen niinkuin tukiasemasikin.
Itse olen täysin samaa mieltä, tosin usb-tikuissa on se vaara että tulee joskus potkittua poikki. Etuna myös tietenkin se että sen voi kytkeä myöhemmin vaikka vanhaan läppäriin.
Joo no lähinnä sen takia tuli tämä ongelma eteen ku pitää saada tietokone pois olohuoneesta ja huoneeseen johon oon siirtämässä ei ole puhelinrasiaa. ja kuitenkin joulukuussa tulee läppärin osto eteen niin saa tuo vanha jäädä elokuvien katselua varten mutta ku tuli puheeksi osaisko kumpikaan kertoa tuosta oman koneen tiedoista (vaikkakin aatamin aikuinen) niin mahtuuko tuohon tuo verkkokortti????? tuosa hiukan tietoa jos sais tarkempaa vastausta nii ei tarvi sikaa ostaa säkissä koneen takana kyllä piisaa paikkoja mutta miten muuten sitten Mainboard : MSI PM8M-V (MS-7104) Chipset : VIA P4M800CE Processor : Intel Pentium 4 @ 3000 MHz Physical Memory : 512 MB (2 x 256 DDR-SDRAM ) Video Card : RADEON 9600 SERIES Hard Disk : Maxtor (123 GB) Network Card : VT82C570 MV IDE Controller VT6102 Rhine II Fast Ethernet Adapter
Emolevyllä on 3 PCI paikkaa johon tuon langattoman sovittimen saa, mikäli kaikki paikat eivät ole käytössä. Suosittelen edelleen sen USB sovittimen hankkimista, tällöin koteloa ei tarvitse avata, riittää että löytyy yksi vapaa USB paikkaa.
http://www.verkkokauppa.com/main.ph...at2=Langattomat&cat3=USB-v%E4yl%E4%E4n+54Mbps Tuossa muutamia. Langattomat USB sovittimet ovat päällepäin samanlaisia kuin USB muistitikut. Tuo Zyxel G-202 voisi olla hyvä vaihtoehto kun modeemikin on samalta valmistajalta, tuen saaminen helpompaa. Asennus apuja, http://www.zyxel.fi/upload/support_flash/support_flash.php?fid=4