Langattomana nettilataukset hitaita ja PC:n netti ei toimi.

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Noroi, Feb 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noroi

    Noroi Member

    Joined:
    Feb 27, 2008
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tiedän että puolet AD:läisistä ovat jo kyllästyneet näihin aiheisiin, mutta silti.
    Meillä on kotona 4/1 kaapelinetti, ja liitännät menevät seuraavasti [Merkinnät: antennikaapeli(--), RJ45(==), WLAN(~~)]
    antennipistoke -- Scientific Atlanta 2100 -modeemi == Belkin N1 MIMO -reititin == pöytäkone(XP) ja samaan aikaan ~~ läppäri (Vista Home Premium)

    Reitittimen kaikki valot (internet, modem, router, wired, wireless ja security) palavat oikein, mutta PC:llä nettisivut eivät vain suostu latautumaan (eikä PC myöskään herjaa mistään ongelmista yhteyden suhteen). Läppärillä asiat kyllä toimii, joskin netistä ladattavat ohjelmistot ym. lataukset tulevat vauhdilla 15 - 30kt/s.
    Olen yrittänyt konfiguroida reititintä, mutta oikein mikään ei nyt tunnu tepsivän (voi myös johtua siitä, että olen joissain asioissa vielä aika käsi).
    Yhteystyyppinä on dynaaminen IP.

    Äidin työkaveri sanoi, että reititin pitäisi asettaa reitittävään tilaan, mutta asetuksissa ei oikein mitään siihen liittyvää löydy. NAT-tila on enabled.

    Jos joku nyt osaa potkaista minua edes hieman oikeaan suuntaan? Lisätietoja voin antaa tarvittaessa.
     
    Last edited: Feb 27, 2008
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page