Eli lapset sai käsiinsä alkuperäisen levyn ja se vaurioitu, nyt pitäis saada asennettua cräkki jotta voisin jatkaa pelaamista. Netistä löysin no_cd cräkin, ongelmana vaan on se et kuinkas moinen asennetaan ja minne? En ole moisten asioiden kans paininu aikaisemmin niin apu olisi enemmänkin kuin tervetullutta. Kiitoksia etukäteen!
Selitys on jo niin huono, että pitäähän sitä auttaa: Sieltä paketista se .exe päätteinen tiedosto puretaan sinne mihin olet pelin asentanut. Eli esim. C:/pelit/sunpelihakemisto/sunpeli.exe korvataan sillä nocd paketissa olevalla sunpeli.exe tiedostolla. Jos ei ole paketti(zip,arj,tms), niin sitten vaan tietysti kopioit vaan sen ladatun tiedoston. J
hmm...Se mun peli.exe on kooltaan 2004kt ja tää netistä saatu on 22kt, jotain outoo? Ja sitä kun klikkaa niin avautuu jokin sovellus jossa tulee kohta jossa pitäis painaa "Apply Patch" Mut sit tuleekin teksti "peli.exe missing or already opened" Sekavaa mut saiskohan tosta jotain selkoa? Onkohan toi väärä toi mun sijais_exe?
http://www.megagames.com/gcracks.html ootko tuolta käyny kattoo? ja valitsitko sen cräkättävän exe tiedoston kun se kysy sitä?
No toi on patchi exe, joka toimii eri tavalla. Se kopioidaan sinne pelin exe:n hakemistoon ja ajetaan se exe, se muokkaa sitten sen sun alkuperäsen exen niin, että levyä ei tarvita.
Kiitoksia vaan kovasti! Luovutin kuiteskin, tai sanotaanko että olen poistellu ja lisäilly sinne pelin tiedostoihin kaikkea, enkä enää tiedä mikä sinne kuuluu ja mikä ei...ja peliäkö ei enää ole ehjänä niin saa jäädä. Mut thanks anyway..tietääpi säilyttää pelejä paremmin nyt.
Aslak, tuurilla voisit saada maahantuojalta uuden levyn tilalle vaikka takuu ei sinällään korvaa "itsetuhottuja" tuotteita. Vilkaise manuaalista tai peliboksista yhteystiedot ja soita kysyäksesi onko mahdollista saada uusi levy tilalle.