Laser Televisio

Discussion in 'Televisiot' started by nArttu, Nov 19, 2007.

1. nArttu

nArttu Member

Trophy Points:
    11
    Elikä jos joku joka on perehtynyt tähän tulevaan televisio teknologiaan voisi kertoa milloin nämä tulevat markkinoille ja muutenkin tuosta tekniikasta jota siinä käytetään. Eli siis Miten se toimii ja mitä uutta se tuo television katsomiseen.

2. BlasterX

BlasterX Regular member

Trophy Points:
    46
  3. nArttu

nArttu Member

Trophy Points:
    11
    Tuo SED tekniikka ei minua oikein miellytä, koska siinä on taas kerran riski, että kuva palaa kiinni ja käyttöikäkään ei ole kummoinen mitä nyt olen noita juttuja katsellut. Ainoa hyvä puoli on tuo kontrasti suhde, mutta ei se saa minua ostamaan muuten huonoa televisiota. Hintakin tulee olemaan aika korkea niin että eipä kiinnosta. Korjatkaa jos olen väärässä jonkun mielestä.

4. BlasterX

BlasterX Regular member

Trophy Points:
    46
    SED-tekniikka ei polta kuvaa kiinni. SED-TV valmistetaan perus kuvaputkitekniikalla kuitenkin niin, että jokaiselle pikselille on oma suihku.

Amtiaisen selvennystä:

Last edited: Nov 20, 2007
  5. nArttu

nArttu Member

Trophy Points:
    11
    Johan se tuossakin sanotaan, että voi palaa kiinni. Mutta joo kyllähän tuo ihan hyvältä kuulostaa, mutta kun markkinoille tulo aikataulusta ei ole mitään tietoa niin ei kehtaa ootella ellei nyt ennen Laser televisioiden saapumista ilmoiteta jotain aikatauluja. Ensi vuonnahan nuo Laserit todennäköisesti rantautuvat markkinoille. Jos SED rantautuu samoihin aikoihin niin sitten ostan kyllä sen. Tuo OLED nyt on niin onnetonta ettei sitä kannata edes harkita. Ostan siis joko Laserin tai SEDin riippuen kumpi ehtii ensin markkinoille. Saattaahan tietysti olla, että molemmat televisiot julkaistaan samaan aikaan ja syntyy uusi Plasma vs. Lcd tyyppinen taistelu.

6. BlasterX

BlasterX Regular member

Trophy Points:
    46
    Jep. Sori, en huomannut tuota kiinnipalamista, mutta se pukkaa olemaan melko olematonta jo nykyisillä plasmoilla, ellei todellakin vain pelaile näytöllään.

Laser näytöistä löytyi viellä tämmöinen pätkä. Eipä tuo mitään uutta tuo, mutta antaa toivoa julkaisusta.

Pakkaa ryhtyy vielä sekoittamaan hiilinanoputki televisiot, joista ei kyllä paljon infoa vielä löydy.

Share This Page