Latasin Bittontin 6.0. Ja nyt on vanha Ruutiukko ihmeisän, ja apuja tarvittaisiin teiltä ,auttakaa :

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by starttaa, Apr 5, 2008.

1. starttaa

starttaa Guest

Kun otsikko kentässä mainitsin tuo ladanneeni Bittorrentin 6.0.2
    Olen en käyttänyt Bitcomettia, mutta ajatelin kokeilla jotain uutta.
    Kun olin ladannut Bittorren, niin heti perään F-secure rupesi kyselemään SALLITAANKO "DNA", en sallinut, kun en tiedä mikä tämä on? Liittyykö tämä Bittorrentiin jotenkin?? Tämä "DNA" oli juuri näin kirjoitettu,ja sille pyydettiin lupaa sallia

"DNA on Suomessa puhelin operaattori, eikä minulla ole DNA liittymää" niin mikä ihme tuo DNA oikein on?? Olisisikohan nahdollisia matosia tarjolla. Toivoisin että teillä jollain asiaan perehtyneiltä löytyisi valaista vanhaa ukkoa, joka eläkepäivinä katselee mielellään elokuvia. Ja sitten tuo enkku ei oo hallussa, kun 1950 luvulla ei paljon kieliä luettu, harmi sinäänsä.

Ystävällisin terveisin Ruutiukko

2. weebee93

weebee93 Member

Trophy Points:
    11
    DNA on bittorrentin oma latausten nopeuttaja.

Wikipedia kertoo: "BitTorrent DNA, which stands for BitTorrent Delivery Network Accelerator, is a program designed to speed up the viewing of streaming video files, downloading software (with or without the BitTorrent protocol) and playing online video games.".

Eli on osa BitTorrenttia, ja sen pitäisi nopeuttaa videostreameita, tiedostojen latausta ja verkkopelejä. En tiedä onko tuosta suurta hyötyä, mutta läpi vaan, ei se haittaohjelma ole eikä sulle mitään kuluja tule.

3. BlasterX

BlasterX Regular member

Trophy Points:
    46
    Mikään latausten nopeuttaja se ei ole. Se on tarkoitettu heille, jotka haluavat katsella BitTorrentin kautta lähetettäviä streameja. Tavallisten torrenttien kanssa sillä ei tee yhtään mitään, koska ne ladataan aluksi kokonaan koneelle, ja sitten käsitellään.

Streamihan toimii niin, että katsotaan samalla kun ladataan - ja p2p-stream niin, että samalla kun katsotaan, ladataan muilta, ja lähetetään muille (eli niinkuin tavallisetkin torrentit, mutta stream-hengessä).

Share This Page