Tällästä tänään. Tuossa nyt olen kattellut nettini lataamis nopeutta, niin 2 megaseksi se on liian hidasta. Taloyhtiön saunalahden 2/512. Netisä ladattaessa joskus tulee n. 20kb/s Mutta normaali on se 10kb/s. P2P Ohjelmilla normaali vauhti on n. 5kb/s. Ollaan testattu Bitcometilla, Kazaalla, DCllä, emulella... Mitä avuksi, mitä tehdä? Edit. Mikä olisi se suosituin Sivusto mistä torrenteja hakee? Useimmilla mitä katoin niin lähteitä oli vähän, mistä löytyy missä olisi paljon?
Eli onko sulla taloyhtiön vai saunalahden liittymä? Onko sulla oma modeemi? jos sul on niin voi olla, että NAT estää. Ohjeita: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm
Siis, tässä talossa on saunalahden liittymä. Eli kai se sitten on taloyhtiön liittymä, joka on saunalahti. Kortista menee vaan piuha suoraan seinään, niin ei ole modeemeja...
No mikä olisi sitten paras/helpoin ja myöskin halvin tällä hetkellä? Elisaa ajattelin, mutta osan aloitusmaksut ovat suht kalliita, kun se modeemikin pitäisi hankkia. Eli mikä olisi halvin paketti internet liittymään ( Sisältäen itse liittymän + modeemin ja muut höskät )
Tosiaan. Tampereella. Elisan mukaan ei olla Elisanetin alueella joten avasumaksut ja kaikki muut yli kalliit hinnat kaikissa.
Soneralla ja Elisalla näkyy olevan käytännössä samat hinnat. Olen muuten aika yllättynyt siitä että tampereella näkyy maksavan molemmilla operaattoreilla esim 2MB yhteys 36€ ja täällä Joensuussa se on 31€. Luulisi että täällä pusikossa saa maksaa kaikesta enemmän, mutta ei onneksi näköjään. Kannattaa tarkkailla josko jommallakummalla tulisi modeemi ilmaiseksi mukaan tahi jotain kylkiäisiä, niin valita sen perusteella.